Novemberbarn 2014
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Är det normalt att ha molvärk/mensvärk tidigt i graviditeten?
Jag vet inte om jag är gravid än, men blir bara orolig att det ska vara mensen som är på G! :(
Hej, jag är i vecka 8 nu idag och har bf 15 November 2014...Är första barnet så allt är nytt och spännande, skrämmande.
Har mått väldigt illa senaste tiden och ligger och vilar mkt.
Kan typ bara äta mackor, har väldigt svårt för massa dofter och har ont i brösten. Hoppas verkligen det går över snart...
Är glad för att inte ha haft några allvarligare problem än så iallafall :) Så synd om alla som har blödningar, eller som fått missfall, hoppas verkligen att det inte händer. 
ngn som ser något eller var det bara inbillning?

Hej!
Jag hoppar gärna in här. Väntar mitt andra barn runt den 20 nov. Hade 2 MF förra våren så jag är fortfarande på helspänn och kan inte riktigt slappna av ännu. Går in i V.8 på torsdag och hade tänkt ringa till mödravården nu i veckan för inskrivning.
Tråkigt för er alla som fått MF, vet precis hur det känns. Men kämpa på och lycka till!