• Camilla83

Novemberbarn 2014

Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)

• Svar på tråden Novemberbarn 2014
  • EmiliaGK
    Dakine skrev 2014-03-30 19:06:01 följande:
    ngn som ser något eller var det bara inbillning? 

Gör ett nytt test om ett par dagar å se om det är starkare. Lycka till
  • carolinals

Hej! Jag undrar om nån mer tänker försöka hålla i träning under graviditeten? Jag tänkte köra på så länge inte kroppen säger ifrån helt. Hade foglossning förra gången från v 20 och börjar redan känna av det igen tyvärr, så viktigt för mig att stabilisera rygg och bål fortsatt. Är i v 8 nu och hoppas det går bra allt

• finder

Jag tränade till samma dag sist och det är målet denna gång oxå

• carolinals
    finder skrev 2014-04-01 09:34:06 följande:
    Jag tränade till samma dag sist och det är målet denna gång oxå

Kul! Också tänkt det Vad tränar du?
  • finder

Gymmet bara :)

carolinals skrev 2014-04-01 11:36:31 följande:
    Kul! Också tänkt det Vad tränar du?

• Malinn81

Hej

Fick ju blödning i torsdags inne o gjorde vul i fredags, allt var ju ok hjärta slog. Störtblödning lördag o söndag med massor av stora klumpar största 7cm så körde dit i går igen. Ingen hjärtaktivitet. Kroppen hade börjat blöda ut de.

Så lämnar Er nu hoppas vi ses igen väldigt snart

• Dakine
    Malinn81 skrev 2014-04-01 20:37:58 följande:
    Hej
    Fick ju blödning i torsdags inne o gjorde vul i fredags, allt var ju ok hjärta slog. Störtblödning lördag o söndag med massor av stora klumpar största 7cm så körde dit i går igen. Ingen hjärtaktivitet. Kroppen hade börjat blöda ut de.
    Så lämnar Er nu hoppas vi ses igen väldigt snart
    Fy vad tråkigt! Vet hur det känns... blöder här väldigt stora klumpar också! Dock var nog mitt tidigare än ditt.... 
    Kramar! 
  • Anna84

Usch, tråkigt att höra för er båda Dakine och Malinn81! Håller tummarna för att ni snart får ett plus igen...

• Tina80

Usch vad tråkigt :( stor kram på er och hoppas det går bättre i framtiden.

Svar på tråden Novemberbarn 2014