Novemberbarn 2014
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)

Hej! Jag undrar om nån mer tänker försöka hålla i träning under graviditeten? Jag tänkte köra på så länge inte kroppen säger ifrån helt. Hade foglossning förra gången från v 20 och börjar redan känna av det igen tyvärr, så viktigt för mig att stabilisera rygg och bål fortsatt. Är i v 8 nu och hoppas det går bra allt
Jag tränade till samma dag sist och det är målet denna gång oxå
Gymmet bara :)
Hej
Fick ju blödning i torsdags inne o gjorde vul i fredags, allt var ju ok hjärta slog. Störtblödning lördag o söndag med massor av stora klumpar största 7cm så körde dit i går igen. Ingen hjärtaktivitet. Kroppen hade börjat blöda ut de.
Så lämnar Er nu hoppas vi ses igen väldigt snart
Usch, tråkigt att höra för er båda Dakine och Malinn81! Håller tummarna för att ni snart får ett plus igen...
Beklagar era missfall :( jag går nog tyvärr i samma fotspår :( var på Vul i måndags som visade på ett foster 4,4mm, ingen hjärtaktivitet och en hinnsäck som var ojämn. Någon som har en erfarenhet? Här är min bild: www.familjeliv.se/hem/malinbarre/gallery/phpz9eu1t.jpg
Usch vad tråkigt :( stor kram på er och hoppas det går bättre i framtiden.