• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • bubblan79
    Sweeetie skrev 2014-02-27 19:36:06 följande:
    Halloooj! Jag kan hoppa in här :) Slutade med cerazette i början av jan, blödde en vecka, uppehåll en  vecka och  blödde sen igen. Tänkte nu är min kropp helt cp haha, men i lördags fick jag svagt plus och i söndags stod de gravid 1-2 på clearblue. Helt sjukt, första ägglossningen. Jag är i chock och det känns ju helt overkligt! Vi har en dotter på 1,5 år så detta blir andra barnet. Jag vet inte när min mens var beräknad så har inte en aning om vilken vecka jag är i, men 5-6 skulle jag tippa på. Jag ska iaf på hälsosamtal imorgon, bokat vul i mars och i april blir det inskrivning. Är såååå orolig, var likadan med dottern..  :( 

Hur mår ni då? :)
    oj har du fått inbokat allt det redan. jag ska oxå på hälsosamtal imorrn men fick ingen mera tid än så

grattis förresten
    (¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • nyitråden
    bubblan79 skrev 2014-02-27 19:23:47 följande:
    oj va häftigt!
    jag har ju lång historia av barnlöshet med min fd man så jag håller mig inte en dag från att berätta för släkten. skiter det sig så skiter det sig ändå. kan lika gärna hända n¨t vid förlossningen. jag har väntat på denna dag allt för länge för att inte njuta fullt ut.. jag annonserar givetvis inte ut det till facebook än haha men föräldrar, syskon, kusin och moster plus 2 vänner har jag hunnit med på en vecka nu haha ska ringa till far imorrn tänkte jag.
    (¯`°?.¸ ? BF 30 Oktober ?¸.?°´¯)
    Helt rätt!!!
  • bubblan79
    Sweeetie skrev 2014-02-27 19:40:02 följande:
    Får jag gå med i facebook gruppen?? Glad
    självklart. skicka din email till mig så ordnar jag det
  • Sweeetie
    bubblan79 skrev 2014-02-27 19:41:13 följande:
    oj har du fått inbokat allt det redan. jag ska oxå på hälsosamtal imorrn men fick ingen mera tid än så

grattis förresten
    Tack och grattis till allihopa här! :) Detta är en fantastisk och helt underbar resa! Ja här går det undan haha, jag gjorde vul med dottern pga oro, hade tänkt försöka låta bli nu men jag tänkte att det är lika bra så ringde en privat klinik idag så får göra vul där. Har inte frågat där jag ska gå under graviditeten men vet att många är petiga med de där.. :/ Tycker dock man ska få göra det om man mår dåligt och är orolig, ingen ska ju behöva gå runt och må dåligt tycker jag!
  • Sweeetie
    bubblan79 skrev 2014-02-27 19:44:44 följande:
    självklart. skicka din email till mig så ordnar jag det
    Har skickat vad jag heter på fb :) men kanske behöver du min mail? hehe
  • bubblan79

ja skicka din email så ordnar jag det

nån mer som vill gå med ? ingen kommer alltså att se att ni är medlemmar för den är hemlig

• bubblan79
    Maryswe skrev 2014-02-27 19:31:24 följande:
    Räknar du från senaste mensen då? För då låter det som att din ägglossning var lite sen eller att clear blue testet visade fel :)
    nej jag vet inte men så stod det iaf. jag hade inte sen äl vet jag för då skulle jag haft en cykel på 24 dagar eller nåt. eller en lutealfas på 10 dagar vilket jag inte har
  • bubblan79
    Sweeetie skrev 2014-02-27 19:46:09 följande:
    Har skickat vad jag heter på fb :) men kanske behöver du min mail? hehe
    nu har jag skickat inbjudan
Svar på tråden Bebis november 2014