• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Maryswe
    Madeleiiiine skrev 2014-02-26 20:08:57 följande:

Jättestarkt + :) phpgYmQpQ24798.jpg

Härligt med så starkt innan bim :)
  • Maryswe
    Limath skrev 2014-02-26 18:47:20 följande:
    Vad spännande! Hur gammal är ditt barn nu?

Om man mår illa av morötter har jag ett annat tips som mättar bra ;)
    Brukar göra hemmagjorda bars genom att hacka olika sorters nötter och blanda med riven mörk choklad, lite havregryn, honung och ett ägg och bre ut på en folietäckt form som jag har i ugnen i 20 min. 
    Finns säkert en massa recept på nätet men jag brukar höfta lite och det har aldrig misslyckats :) 

Jag är också svullen! Kan erkänna att bland det första jag gjorde efter plusset var att beställa hem en massa mammakläder från Asos ;)
    Lät supergott men jag är såklart allergisk mot nötter haha
  • Madeleiiiine
    Maryswe skrev 2014-02-26 20:14:45 följande:
    Härligt med så starkt innan bim :)
    Ja, känns lite overkligt alltihoppa men Gud så efterlängtat :)
  • religionmakesconflict

Hoppas också in här, 26 år, första barnet. Fick svagt plus redan på BIM -4. Idag på BIM är plusset och strecken starkare än någonsin. Jag hoppas det håller i sig, vågar ännu inte ta ut nått i förskott. Vår lilla knodd är beräknad 5 november.

Mina symtom är endast extrem trötthet. Stick i tjejmagen och stick i underlivet? Är det nån mer som har som små hugg o stick i underlivet? Blir orolig att det är nått fel :(..

• Maryswe

Tröttsamt med folk som gör sånt där...

Angående stickningar! Jag har känt massor. Tycker även att mina höftben är känsliga nu? När jag kör bil så är det en störande känsla att ha bältet mot höfterna, svårt att förklara haha

• Mommy1986

Jag känner också hela tiden stickningar i underlivet, alltså molvärk. :)

Annars har jag inga andra symtom än så länge. :)

• nyitråden
    religionmakesconflict skrev 2014-02-26 23:10:56 följande:
    Hoppas också in här, 26 år, första barnet. Fick svagt plus redan på BIM -4. Idag på BIM är plusset och strecken starkare än någonsin. Jag hoppas det håller i sig, vågar ännu inte ta ut nått i förskott. Vår lilla knodd är beräknad 5 november.

Mina symtom är endast extrem trötthet. Stick i tjejmagen och stick i underlivet? Är det nån mer som har som små hugg o stick i underlivet? Blir orolig att det är nått fel :(..
    Grattis! Jag har samma och var precis hos min läkare som bekräftade att det är helt normalt. Tänk på allt som händer därinne nu :) 
  • religionmakesconflict
    nyitråden skrev 2014-02-27 09:20:19 följande:
    Grattis! Jag har samma och var precis hos min läkare som bekräftade att det är helt normalt. Tänk på allt som händer därinne nu :) 

Vilken vecka är du i? Jag är bara i v 4+1 o har imorse kännt en stark mensvärk o nojjar för vad som sker ...
  • Maryswe
    religionmakesconflict skrev 2014-02-27 10:03:57 följande:

Vilken vecka är du i? Jag är bara i v 4+1 o har imorse kännt en stark mensvärk o nojjar för vad som sker ...
    Så länge den inte gör fysiskt ont eller att du har en blödning samtidigt så ska det inte vara någon fara som jag förstått det :)

Händer ju mycket i livmodern nu och det är nog det du känner
Svar på tråden Bebis november 2014