• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Natta1991

Hej roligt med denna tråd:) hoppas att de tog sig för mej oxå, längtar som tusan:( men är det någon här som kört med äl-tester som kan hjälpa mej att tyda?:/

• Maryswe
    Natta1991 skrev 2014-02-27 10:26:17 följande:

Hej roligt med denna tråd:) hoppas att de tog sig för mej oxå, längtar som tusan:( men är det någon här som kört med äl-tester som kan hjälpa mej att tyda?:/

Om du har de med två streck ska båda testen vara lika starka för att ha ägglossning :) är det ena svagare än kontrollstrecket så har man inte ägglossning ännu
  • religionmakesconflict
    nyitråden skrev 2014-02-27 09:20:19 följande:
    Grattis! Jag har samma och var precis hos min läkare som bekräftade att det är helt normalt. Tänk på allt som händer därinne nu :) 

Vilken vecka är du i? Jag är bara i v 4+1 o har imorse kännt en stark mensvärk o nojjar för vad som sker ...
  • religionmakesconflict
    Maryswe skrev 2014-02-27 10:15:42 följande:
    Så länge den inte gör fysiskt ont eller att du har en blödning samtidigt så ska det inte vara någon fara som jag förstått det :) Händer ju mycket i livmodern nu och det är nog det du känner

Ja säkert därför :) vilken vecka är du i?
  • nyitråden
    religionmakesconflict skrev 2014-02-27 10:36:39 följande:

Vilken vecka är du i? Jag är bara i v 4+1 o har imorse kännt en stark mensvärk o nojjar för vad som sker ...
    Vecka 4+4. Mensvärk är livmodern som växer och jobbar. Försök tänka att det är normalt och slappna av. Även om det inte är så lätt. Man får ofta höra att allt är normalt när man är gravid men växtsmärtor och murringar är det så länge det inte gör väldigt ont eller du blöder. Det kan också vara normalt. Som sagt försök andas ut och tro på lilla fröet <3
  • religionmakesconflict
    nyitråden skrev 2014-02-27 10:40:43 följande:
    Vecka 4+4. Mensvärk är livmodern som växer och jobbar. Försök tänka att det är normalt och slappna av. Även om det inte är så lätt. Man får ofta höra att allt är normalt när man är gravid men växtsmärtor och murringar är det så länge det inte gör väldigt ont eller du blöder. Det kan också vara normalt. Som sagt försök andas ut och tro på lilla fröet <3

Som jag nästan 4+2 här. Ja man får nog försöka vara lugn o ändå tänka att man inte kan påverka nått ändå. Har du fått svaga eller starka streck?
  • nyitråden
    religionmakesconflict skrev 2014-02-27 11:37:50 följande:

Som jag nästan 4+2 här. Ja man får nog försöka vara lugn o ändå tänka att man inte kan påverka nått ändå. Har du fått svaga eller starka streck?
    De började svaga 3 dagar innan BIM men nu är de starka. Testade hos läkaren idag och fick ett starkt rött plus på ett test jag aldrig sett förut. Men oroa dig inte om de inte är superstarka, gravtest ska egentligen visa att man är gravid inte hur gravid man är. 
  • Maryswe
    religionmakesconflict skrev 2014-02-27 10:37:31 följande:

Ja säkert därför :) vilken vecka är du i?
    Vecka 4+2 idag :)
  • 96hn

Hej allihop!

Nu kan jag äntligen hoppa in i en gravidgrupp! Jag plussade igår på BIM + 1 Testade med digitalt imorse också och fick gravid 2-3 veckor! Kan inte riktigt fatta det, är superduperglad :) det är mitt första barn och BF (enligt min egen beräkning) är 4/11.

• Maryswe
    96hn skrev 2014-02-27 13:46:22 följande:

Hej allihop!

Nu kan jag äntligen hoppa in i en gravidgrupp! Jag plussade igår på BIM + 1 Testade med digitalt imorse också och fick gravid 2-3 veckor! Kan inte riktigt fatta det, är superduperglad :) det är mitt första barn och BF (enligt min egen beräkning) är 4/11.

Grattis och välkommen till gruppen :)
Svar på tråden Bebis november 2014