Myc skrev 2014-11-08 16:27:15 följande:
Karra: Lycka till! Du är nog verkligen på gång nu! Jag är så sjukt avis... Jag slutar väl som sist i tråden till slut. Haha
Krickelin: jo tack, jag sov galet bra inatt men inga tecken alls inatt eller idag så det dröjer nog.
Tog med man och barnen till fjärilshuset idag och lite mcd. Köpte några små julklappar och har bakat en kladdkaka. Så svullen nu och har gått upp flera kilo, kanske 4 kg på 3 dagar, men tror det bara är vatten för jag vaknade inatt och hade ont i händerna och tårna är som korvar. I övrigt tycker jag inte alls att jag gått upp i fett särskilt mkt.
Vad gör alla en lördagskväll som denna? Här blir det Dexter på HBO ikväll.
Hoppas verkligen att det är din tur nu snart!!! Den där luriga "trean alltså" -verkar stämma på dig att man inte riktigt vet med tredje! Jobbigt med mycket vatten, har själv nu prickat vikten jag hade när jag åkte in till förlossningen förra gången vilket är totalt 30 kg upp (HELT jävla galet men många som ser mig tycker inte att de ser ut att vara så mycket men jag känner mig inte direkt som en hot mama om man säger så...) . Mina händer är så svullna att de domnar bort bara jag sover eller ligger och surfar på iphonen för länge i fel ställning..
Vi sitter ju hemma i vattkoppskarantän så det händer inte så mkt utan vi myser mest runt. Ikväll blir det nog till att försöka kolla på någon film eller något men inget avancerat. Maken är lite otålig medan jag försöker knipa haha..
Vore väl coolt förresten om några av oss prickade in att få imorgon -sjukt bra farsdags-present tycker jag