Grattis alla ni som fått era små!
Vändningsförsöket i torsdags gick ju bra men bebisen har nu vänt sig till säte denna gång, ej fixerad som tur är. Så imorgon blir det ett nytt vändningsförsök och enligt läkaren i torsdags skulle det bli igångsättning om bebisen vände sig fel igen. Men när min bm ringde och hörde sig för idag och fixade ett nytt vändningsförsök lät det tveksamt. Hallå, vad väntar de på??? Bebisen är ju klar, vi har så svårt att fixa barnvakt och min man vill ju följa med (vill jag också för den delen), och speciellt denna vecka har vi extra svårt att få ihop allt och har precis lyckats pussla ihop något inför morgondagen. Kan de inte bara ta lite hänsyn?
Kommer göra allt i min makt för att få en igångsättning imorgon, de borde väl förstå att vänta i 3 dagar till inte gör någon skillnad? Har ju bf på fredag! I journalen står dessutom läkarens ord "igångsättning vid nästa vändning om barnet vänder sig fel igen".
Dags att kavla upp gravidskjortsärmarna och berätta vart skåpet ska stå!
Är så stressad, onsdag morgon kl. 7 måste barnen hämtas upp hos barnvakten som har hand om våra två minsta...hinner man tills dess?
Får ont i magen av allt det här... Det var ju inte såhär jag ville avsluta min sista graviditet