• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • nanna100

Förresten när har ni tänkt att berätta för era föräldrar/svärföräldrar?
    Tycker ni att det är tidigt och berätta när man är i v.5 när det är första barnet? Om det skulle bli så att pyret inte skulle vilja stanna kvar i magen så kanske det ändå kan vara skönt att ha dem som stöd om det skulle hända något!? Hur tänker ni?

• Lantlollan

Konstaterat missfall idag (vul på gynakuten och blodprovet visade 4 i hcg), så jag lämnar er med sorgset hjärta och hoppas att det går bra för er andra.

• tusa
    Lantlollan skrev 2014-03-06 17:12:33 följande:
    Konstaterat missfall idag (vul på gynakuten och blodprovet visade 4 i hcg), så jag lämnar er med sorgset hjärta och hoppas att det går bra för er andra.
    Gråter{#emotions_dlg.flower}

Lycka till till Er med!! Det blev bara inte denna gången...men nästa!
  • tusa
    nanna100 skrev 2014-03-06 17:04:04 följande:
    Tycker ni att det är tidigt och berätta när man är i v.5 när det är första barnet? Om det skulle bli så att pyret inte skulle vilja stanna kvar i magen så kanske det ändå kan vara skönt att ha dem som stöd om det skulle hända något!? Hur tänker ni?
    Välkommen och jättegrattis!! Första plusset är stoort ju Solig

Det där med att berätta gör man precis som man vill. Vi har hittills berättat för en kusin och 3 vänner.
    Våra barn, föräldrar och syskon kommer få veta om vi får ok på VUL nästa vecka. Vi är i v.7 nu.
  • TessanP
    Hej! Eftersom jag har genomgått ivf så vet redan alla i våran närhet att jag är gravid eftersom de frågat hur det gått. För min egen del så känns det skönt att ha det stödet ifrån alla ifall det inte skulle gå vägen och folk har då förståelse om man mår dåligt en tid efter en sådan händelse, så jag hade även berättat för föräldrar och svärföräldrar  om jag blivit gravid naturlig väg. 
  • MagicQueen

Kommer nog tyvärr att lämna er jag med. Blödit klarrött hela dagen och antar att det är tidigt missfall på gång. Mkt tråkigt Återkommer när jag vet helt säkert om det var missfall eller nån ofarlig blödning.

• nyitråden

Med första barnen tänkte och gjorde vi precis så! Gör det som känns rätt för er. Vill ni dela så gör det.
  • Jordgubb
    MagicQueen skrev 2014-03-06 17:54:47 följande:
    Kommer nog tyvärr att lämna er jag med. Blödit klarrött hela dagen och antar att det är tidigt missfall på gång. Mkt tråkigt Återkommer när jag vet helt säkert om det var missfall eller nån ofarlig blödning.
    Jag hoppas innerligt (!!) att det visar sig vara en genombrottsblödning Magicqueen.
  • nyitråden
    Lantlollan skrev 2014-03-06 17:12:33 följande:

Kramar om!!! Beklagar verkligen.
  • Jordgubb
    Vi berättade i vecka 4, alltså när vi fick reda på det. Precis som en annan skrev här innan tycker jag att man ska göra det som känns rätt :)
Svar på tråden Bebis november 2014