MagicQueen skrev 2014-03-06 17:54:47 följande:
Kommer nog tyvärr att lämna er jag med. Blödit klarrött hela dagen och antar att det är tidigt missfall på gång. Mkt tråkigt

Återkommer när jag vet helt säkert om det var missfall eller nån ofarlig blödning.
Hoppas allt är ok ändå, för det kan det vara!

Är du på gyn nu?
TessanP skrev 2014-03-06 17:41:42 följande:
Hej! Eftersom jag har genomgått ivf så vet redan alla i våran närhet att jag är gravid eftersom de frågat hur det gått. För min egen del så känns det skönt att ha det stödet ifrån alla ifall det inte skulle gå vägen och folk har då förståelse om man mår dåligt en tid efter en sådan händelse, så jag hade även berättat för föräldrar och svärföräldrar om jag blivit gravid naturlig väg.
Vi gjorde åxå ivf

Hu många har ni gjort? Detta var vår 1a. Ingen i familjen vet ens att vi funderat på ivf. De vet att jag inte har några äggledare, alltså kommer vi inte få fler barn. Ingen har frågat nåt efter min senaste operation, de tar bara förgivet, så överraskningseffekten kommer verkligen bli maximal, ha, ha
Min kusin var verkligen totalförvirrad förra veckan när jag berättade att vi ska ha barn i oktober, hon fattade verkligen inte alls hur det gått till!!