• Monsa

Hey Jude!

Detta är en spin-off på den gamla tråden "Jude-tråden".

Här finns ett härligt gäng som skriver om allt mellan himmel och jord och här följer några exempel;

Mat-tips/recept
    Bebisar/barn, graviditeter
    Hur man håller kosher
    Företagsideér
    Hur ofta man får blommor av sin karl
    Jobb
    Lägenheter
    Resor

Ja helt enkelt allt som har med ett vardagligt liv att göra.
    Det som är gemensamt för de som är här i tråden är att alla har någon slags anknytning till Judendomen.
    Under den första Judetråden så hände det mycket grejer, det blev ett fantastiskt gäng som kan prata om vad som helst och det bästa av allt är att det föddes en liten Noah den 6/2-06
    Vi väntar med spänning på nästa bebis som beräknas komma i Juli!

För att behålla den fina stämningen här inne så går vi inte in på allt för känsliga ämnen. Dessa inlägg som kanske är till för att provocera uppmärksammas inte överhuvudtaget.

Detta är en glad tråd och jag tycker att en beskrivning av denna tråd som Marcink gjort är så klockren;

"hej vi är judar och glada och tycker om varandra. här pratar vi (nästan) bara om roliga saker, folk som pratar om skräp kan gå någon annanstans herrå!"

Marcink

• Svar på tråden Hey Jude!
  • Chaia

Dålig stil av dem att låta er sitta hungriga och vänta! Jag hade helt klart blivit irriterad!

• marcink

chaia: det är tur för dem att de är så trevliga, annars hade de legat risigt till!

• hot fuss

chaia

ja jag AMMAR FAKTISKT... jag blir sjukt hungrig skitfort pga det.. tur att jag har både mackor o naturgodis hemma.. har smällt i mig lite av varje i väntan här..

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • marcink

hej jag heter bill!

(kida: nu ska du skriva "hej jag heter bull!"

• hot fuss

neh.. jag går o småäter kokos-yoghurt-godis istället

• En helt vanlig mamma

Har de inte kommit an?? Jag hade varir sur for att jag blir en bitch nar jag ar hungrig, tyvarr...

jag ser dr phil nu, sjuk morsa pa g...scary...

• marcink

de är på g nu, skulle jag tro. nu käkar noah iaf, så han är nöjd ett tag framöver. nyb, den där bruden har seriösa problem. jag såg det avsnittet för några månader sedan och blev mörkrädd redan då.

• En helt vanlig mamma

Jaa, for tusan...Och sjalv ansag hon sig vara normal...my god...

Urkas badurkas, dricker cola o stirrar mig blind pa chipsen, vet att jag kommer att fa sa ont i magen...men, men..sakta men sakert toms skalen, ar det telaptiska meddelande jag overfor till chipsen eller...

• marcink

de kom och vi hade jättetrevligt, inklusive nödvändiga pikar åt den spelberoende unge mannen. de blev jättebebissjuka, så vi försöker lura in dem på familjelyckans väg... :D

• hot fuss

jag har inte fått hålla min son på heeela kvällen. o nu har han sovit så sött i deras famnar hela kvällen så nu kommer säkert inte jag få sova inatt *snyftar*

ska sova nu så kanske jag får sova ngn timme iaf..

godnatt folket!