• Monsa

Hey Jude!

Detta är en spin-off på den gamla tråden "Jude-tråden".

Här finns ett härligt gäng som skriver om allt mellan himmel och jord och här följer några exempel;

Mat-tips/recept
    Bebisar/barn, graviditeter
    Hur man håller kosher
    Företagsideér
    Hur ofta man får blommor av sin karl
    Jobb
    Lägenheter
    Resor

Ja helt enkelt allt som har med ett vardagligt liv att göra.
    Det som är gemensamt för de som är här i tråden är att alla har någon slags anknytning till Judendomen.
    Under den första Judetråden så hände det mycket grejer, det blev ett fantastiskt gäng som kan prata om vad som helst och det bästa av allt är att det föddes en liten Noah den 6/2-06
    Vi väntar med spänning på nästa bebis som beräknas komma i Juli!

För att behålla den fina stämningen här inne så går vi inte in på allt för känsliga ämnen. Dessa inlägg som kanske är till för att provocera uppmärksammas inte överhuvudtaget.

Detta är en glad tråd och jag tycker att en beskrivning av denna tråd som Marcink gjort är så klockren;

"hej vi är judar och glada och tycker om varandra. här pratar vi (nästan) bara om roliga saker, folk som pratar om skräp kan gå någon annanstans herrå!"

Marcink

• Svar på tråden Hey Jude!
  • Chaia

mayasmama

Gnäll så mycket du vill, det hjälper faktiskt ibland. I Stockholm har det varit underbart vårväder idag, så det finns nog hopp för Göteborg också!

• bubele

KidA
    Jag tycker att du är söt . Dessutom har du just gjort mig väldigt glad . Skall genast gå ut till sambon och säga att han borde berömma mitt utseende oftare

• bubele

KidA
    Han hälsar att jag är en sucker för komplimanger och att han inte skulle hinna med något annat om han ökade mängden (det värsta är nog att det inte är helt osant, han är bra på det där )

• hot fuss

YES! hon åkte ur BB! YES YES YES!

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • hot fuss

fajga

hälsa tillbaka att en kvinna kan aldrig få för mkt komplimanger eller diamanter

• bubele

KidA
    Håller med! Undrar om hon själv fattar hur hon har betett sig därinne ?!?!

Nu skall jag umgås med min snygge sambo lite sista dagen han är 32

Laila tov alla!

• hot fuss

ååhh jag mår sååååå illa. åt kladdkaka med grädde nyss o USCH varför gjorde jag det?

• marcink

kidA: syftningsfel på dig nu. du åt EN (nästan hel, stor) kladdkaka nyss.