• Namine

vad köpte ni på ullared?

Ni som varit till Ullared och handlat till bebis, vad har ni köpt och vad har det kostat? har det varit mycket billigare och har dom bra grejer?

Ni får gärna lägga upp bilder också på vad ni köpt. så roligt att se lite vad dom har. ska nämligen dit om 4 veckor.

• Svar på tråden vad köpte ni på ullared?
  • Namine
    yoshimi skrev 2014-03-11 20:17:01 följande:
    Vagga finns, själva vaggan kostar 749:-, ca 119:- för madrass och 119:- för spjälskydd till vagga. :)
    Har en kompis som nyss köpt den, superfin!

Jag kommer nog också gå loss, fast vi har bara knappt en timme ner så behöver ju bara köpa det som behövs precis när bebis kommer. :)
    då kommer det garanterat bli en sådan också. underbart fin är den.
  • Namine
    yoshimi skrev 2014-03-11 20:19:28 följande:
    Och fårskinn till vagn har de också till bra pris.
    åh det skulle vi ju också köpa. haha vad tur att du har sådan bra koll. nu fick jag ännu mer inspiration.
  • HannaS

Som många skrivit tidigare så är inte allt mkt billigare i Ullared, men som förstagångsförälder så kan jag rekommendera att göra inköpen där om man ändå ska dit. Deras utbud är verkligen suveränt och jag upplever att man har flera olika märken/priser att välja på i de olika kategorierna. 

När vi väntade vår första handlade vi nog loss för en 5000-6000 kr, då köpte vi verkligen "allt". Jag utgick från Babyproffsens checklista som de har på nätet, den var suverän. Det är lätt att handla på sig för mycket, och bli velig när man väl står där ("Behöver vi verkligen detta?"), så en genomtänkt shoppinglista att hålla sig till är absolut att rekommendera! 

Svar på tråden vad köpte ni på ullared?