Bebis i dec 2014
Här kan vi samlas och diskutera graviditeten och förberedelse och allt annat som surrar i huvudet kring att få barn i december 2014.
Är själv beräknad till 3 dec 2014 och om allt går som det ska blir det mitt andra levande barn.
Här kan vi samlas och diskutera graviditeten och förberedelse och allt annat som surrar i huvudet kring att få barn i december 2014.
Är själv beräknad till 3 dec 2014 och om allt går som det ska blir det mitt andra levande barn.
Grattis till alla nykommlingar!!!!
Har kontaktat bm idag, fått tid för inskrivning 30/4.
Inskrivning 8/5 :)
Vad har ni för symptom än så länge? :) För mig är det Illamående Växtvärk Yr/Dålig balans Trött
Har mått illa ett par enstaka mornar och kvällar, och är väldigt svullen om magen varje kväll. Ömma bröst. Jag går in i vecka 7 på torsdag.
Har växtvärk, är trött och blir lätt andfåd vilket är jobbigt.
Hej alla! :)
Hoppar gärna med i denna tråd jag med. :)
Beräknad BF är 1 december enligt FL:s kalender. Så är nu i vecka 7 (6+1).
Har genomgått en ivf behandling då vi är oförklarligt barnlösa. Och det fungerade på första försöket. :) Trodde jag verkligen inte och har fortfarande väldigt svårt att förstå att jag är gravid.
Går på täta kontroller på ivf kliniken då jag vart överstimulerad i samband med behandlingen, så varit väldigt svullen och haft vätska i buken + förstorade äggstockar. Det är påväg tillbaka nu.
De symptom jag nu har är en otrolig trötthet, konstant hungrig och mensvärk, ibland rejäl sådan i magen, tilloch från som hugg i magen.
Hej plussade i helgen med bf den 13 december. Hade ett MA i somras så jag är rädd för det. Har tre barn sedan tidigare.
Hej tjejer! Enligt gravidappen är BF 13/12. Andra barnet. Har en dotter som är 7,5 månad. Gick lite fortare än planerat
Hej på er!
Fick ett plus på stickan idag! Har två barn som är 11 och 9 år. Är mest rädd och orolig eftersom jag hade utomkvedshavandeskap för 2 år sedan och sedan att man är lite äldre denna gång när man är gravid (37).
Hur som helst är jag jätteglad men vågar inte vara för glad ännu.