• AX87

Bebis i dec 2014

Här kan vi samlas och diskutera graviditeten och förberedelse och allt annat som surrar i huvudet kring att få barn i december 2014.

Är själv beräknad till 3 dec 2014 och om allt går som det ska blir det mitt andra levande barn.

• Svar på tråden Bebis i dec 2014
  • sweetbird

Vad har ni för symptom än så länge? :) För mig är det Illamående Växtvärk Yr/Dålig balans Trött

• Boppianna

Har mått illa ett par enstaka mornar och kvällar, och är väldigt svullen om magen varje kväll. Ömma bröst. Jag går in i vecka 7 på torsdag.

• Anneliiee

Hej alla! :)
    Hoppar gärna med i denna tråd jag med. :)
    Beräknad BF är 1 december enligt FL:s kalender. Så är nu i vecka 7 (6+1).
    Har genomgått en ivf behandling då vi är oförklarligt barnlösa. Och det fungerade på första försöket. :) Trodde jag verkligen inte och har fortfarande väldigt svårt att förstå att jag är gravid.

Går på täta kontroller på ivf kliniken då jag vart överstimulerad i samband med behandlingen, så varit väldigt svullen och haft vätska i buken + förstorade äggstockar. Det är påväg tillbaka nu.

De symptom jag nu har är en otrolig trötthet, konstant hungrig och mensvärk, ibland rejäl sådan i magen, tilloch från som hugg i magen.

• Cilia

Hej plussade i helgen med bf den 13 december. Hade ett MA i somras så jag är rädd för det. Har tre barn sedan tidigare.

• Pumasuss

Hej tjejer! Enligt gravidappen är BF 13/12. Andra barnet. Har en dotter som är 7,5 månad. Gick lite fortare än planerat

• Helena 383

Hej på er!
    Fick ett plus på stickan idag! Har två barn som är 11 och 9 år. Är mest rädd och orolig eftersom jag hade utomkvedshavandeskap för 2 år sedan och sedan att man är lite äldre denna gång när man är gravid (37).
    Hur som helst är jag jätteglad men vågar inte vara för glad ännu.

Svar på tråden Bebis i dec 2014