• AX87

Bebis i dec 2014

Här kan vi samlas och diskutera graviditeten och förberedelse och allt annat som surrar i huvudet kring att få barn i december 2014.

Är själv beräknad till 3 dec 2014 och om allt går som det ska blir det mitt andra levande barn.

• Svar på tråden Bebis i dec 2014
  • Winterbaby
    Allelie1979 skrev 2014-05-04 01:13:18 följande:
    Det såg ut som de skulle nu såg de foster struktur vilket verkade vara bra :).. Så nu hoppas jag att det går bra

Tummen upp!
    BF 31 dec. 2014
  • Winterbaby
    AX87 skrev 2014-05-05 19:23:07 följande:
    Någon som känner av illamående? Själv har jag lite till och från. Dock tror jag att jag redan börjat känna av foglossning. Inte roligt alls och jag ska börja jobba igen 2 juni inom industrin. Har en känsla av att det kommer jag inte klara av länge eftersom jag inte ens kan gå på stan i två timmar.

Ja du, häromdan kom illamåendet. Inte så att jag kräks men känns som jag förätit mig, lite småont i magen och uppblåst känsla. Det hjälper mig att småäta knäckebröd, äpple och så har jag börjat med vattenflaska. Dricker annars väldigt dåligt men det hjälper att ha den till hands nu.
    BF 31 dec. 2014
  • Frida N

Hej!

Här hoppas jag in :)

Väntar mitt första barn, BF 4 december!

• Winterbaby
    Frida N skrev 2014-05-09 09:53:19 följande:
    Hej!

Här hoppas jag in :)

Väntar mitt första barn, BF 4 december!

Grattis och välkommen!
    BF 31 dec. 2014
  • Winterbaby

Behöver lite tips på mat! Är illamående mest hela tiden, dygnet runt och bör jag småäter hjälper det tillfälligt. Jag är lite överviktig, så vill ha förslag på vad jag kan mumsa på utan dåligt samvete. Hittills är det blåbär, nötter, baby bell ost och olika typer av tunna knäcke som gäller. Vad äter ni?

BF 31 dec. 2014
  • Jean89A
    AX87 skrev 2014-05-13 16:46:07 följande:
    Får dra mig ur här. Definitivt misfall.

Nej beklagar hoppas på att det fäster sig en liten fort igen.
  • tesslita

Hej. Jag hoppar in här. Är 32 år gammal. Gravid med mitt andra barn. Har en dotter på 8 år sedan tidigare. Det var inte planerat då jag och min man skilde oss i somraa och bor isär. Men ödet ville annat :) BF 13 december :)

Svar på tråden Bebis i dec 2014