• AX87

Bebis i dec 2014

Här kan vi samlas och diskutera graviditeten och förberedelse och allt annat som surrar i huvudet kring att få barn i december 2014.

Är själv beräknad till 3 dec 2014 och om allt går som det ska blir det mitt andra levande barn.

• Svar på tråden Bebis i dec 2014
  • MySecret
    AX87 skrev 2014-04-04 21:22:25 följande:
    Har ni bokat besök på mödravården än ? fundera på om man skulle vänta litet tag, man behöver ju knappast information igen.så mycket kan de ju inte ändra sig på åtta månader. Hur reflekterar ni?

Jag har gjort det. Trodde att det skulle vara långa väntetider när jag ringde. Men jag ska dit på måndag. Lika bra att få det överstökat tänkte jag :p
  • Boppianna

Hej!
    Även jag  hoppar gärna in i denna tråden. Jag har också BF den 3 december 2014.
    Mår bra än så länge men är rejält svullen om magen.

• Mapa

Har också varit sjukt svullen. Har haft svårt att hålla in magen!;P I övrigt mår jag bra än så länge. Har ni börjat berätta för vänner och familj?

• AnnaNil33

Hoppar in här åxå. Beräknad enligt många sidor 13/12. Fick missfall förra gången i maj förra året. Hoppas det går bättre denna gången Trött o lite illamående. Tog test idag. Väckte min make kl 6 hi hi överlycklig

• Mapa
    AnnaNil33 skrev 2014-04-06 07:01:55 följande:
    Hoppar in här åxå. Beräknad enligt många sidor 13/12. Fick missfall förra gången i maj förra året. Hoppas det går bättre denna gången Trött o lite illamående. Tog test idag. Väckte min make kl 6 hi hi överlycklig

Så spännande, grattis!:) Jag vill bara att ve korna ska gå nu så jag får gå på Vul och se vad som finns där inne. Men samtidigt så njuter jag av den här tiden då bara jag och min sambo vet!:)
  • 404

Hoppar också in här.

Plussade i onsdags eftermiddag efter att ha gråtit på jobbet (fattade ingenting...) Glad
    Jag är 24 år och detta är första barnet och (vad jag vet) första graviditeten. Beräknad till den 10 december.
    Har lite svårt att njuta då jag är lite orolig för MF eftersom jag sååå gärna vill ha det här barnet men ska försöka att bara inte tänka på det, men det är svårt.

Förhoppningsvis gå allt bra, ska ringa MVC i nästa vecka Skrattande

• Boppianna
    Mapa skrev 2014-04-05 19:04:30 följande:
    Har också varit sjukt svullen. Har haft svårt att hålla in magen!;P I övrigt mår jag bra än så länge. Har ni börjat berätta för vänner och familj?
    Vi har berättat för sambons bror och fru, och tänkte berätta för våra föräldrar när vi träffas i påsk alltså när jag är i v.8.

Jag skall på inskrivning den 9 maj.
    Säger som 404 är så sjukt lycklig och rädd för MF så försöker att inte tänka på det men det är svårt när det är det enda man tänker på Skrattande
  • sweetbird

Hoppar in här . Har plussat i dag . Och fått samma bf som jag hade med min son haha han föddes 2012 . Nu hoppas vi att de går vägen. De va inte planerat och i januari hade jag ett mf och innan sonen föddes så hade jag ett ma i v 16. Nu börjar en evighet med fragminsprutor varje dag :-/ inte lika kul men men . Vad gör man inte för sina barn :)

• tess7601

Jag plussade igår ,beräknad bf 10/12 men det blir tidigare för jag får planerat snitt. Har 3 barn innan. Är lite orolig för att få mf igen har haft 3st,det senaste i v13.

Grattis till er som plussat och håller tummarna för er som inte fått plus än.

Svar på tråden Bebis i dec 2014