Bebis i dec 2014
Här kan vi samlas och diskutera graviditeten och förberedelse och allt annat som surrar i huvudet kring att få barn i december 2014.
Är själv beräknad till 3 dec 2014 och om allt går som det ska blir det mitt andra levande barn.
Här kan vi samlas och diskutera graviditeten och förberedelse och allt annat som surrar i huvudet kring att få barn i december 2014.
Är själv beräknad till 3 dec 2014 och om allt går som det ska blir det mitt andra levande barn.
Hej!
Även jag hoppar gärna in i denna tråden. Jag har också BF den 3 december 2014.
Mår bra än så länge men är rejält svullen om magen.
Har också varit sjukt svullen. Har haft svårt att hålla in magen!;P I övrigt mår jag bra än så länge. Har ni börjat berätta för vänner och familj?
Hoppar in här åxå. Beräknad enligt många sidor 13/12. Fick missfall förra gången i maj förra året. Hoppas det går bättre denna gången Trött o lite illamående. Tog test idag. Väckte min make kl 6 hi hi överlycklig
Hoppar också in här.
Plussade i onsdags eftermiddag efter att ha gråtit på jobbet (fattade ingenting...)
Jag är 24 år och detta är första barnet och (vad jag vet) första graviditeten. Beräknad till den 10 december.
Har lite svårt att njuta då jag är lite orolig för MF eftersom jag sååå gärna vill ha det här barnet men ska försöka att bara inte tänka på det, men det är svårt.
Förhoppningsvis gå allt bra, ska ringa MVC i nästa vecka
Hoppar in här . Har plussat i dag . Och fått samma bf som jag hade med min son haha han föddes 2012 . Nu hoppas vi att de går vägen. De va inte planerat och i januari hade jag ett mf och innan sonen föddes så hade jag ett ma i v 16. Nu börjar en evighet med fragminsprutor varje dag :-/ inte lika kul men men . Vad gör man inte för sina barn :)
Hej. Plussade idag, beräknad br 14/12 med andra barnet. Sonen fyllde 2 i februari.
Jag plussade igår ,beräknad bf 10/12 men det blir tidigare för jag får planerat snitt. Har 3 barn innan. Är lite orolig för att få mf igen har haft 3st,det senaste i v13.
Grattis till er som plussat och håller tummarna för er som inte fått plus än.