Bebis i dec 2014
Här kan vi samlas och diskutera graviditeten och förberedelse och allt annat som surrar i huvudet kring att få barn i december 2014.
Är själv beräknad till 3 dec 2014 och om allt går som det ska blir det mitt andra levande barn.
Här kan vi samlas och diskutera graviditeten och förberedelse och allt annat som surrar i huvudet kring att få barn i december 2014.
Är själv beräknad till 3 dec 2014 och om allt går som det ska blir det mitt andra levande barn.
Hejsan. Hoppar in här hoppas det är okej :) Är en två barns mamma till två flickor 07 och 10. vi väntar nu vårt tredje barn med BF 4 januari men eftersom jag har en förlossningsskada sen första graviditeten kommer denna liksom den andra att bli med snitt och då i December. Ca 1,5-2 veckor innan då jag med båda kommit igång mycket tidigare än beräknat.
Nån som känner av förändringar i lufttrycket? Magen känns så mycket "tyngre" idag om ni förstår hur jag menar.
Hoppar in i denna tråd. Väntar mitt andra barn den 13/12. Har även agresiv RA.
Hej tyvärr lutar det åt missfall :(
Var på KUB test igår. Fick se den lille och en uppskattning på 1:20000 vilket tydligen är det lägsta man kan få :) Pyret var friskt och röjde runt. Helt magiskt :)
Hej någon som kan hjälpa mig? Hur går man ur en grupp?