Bebis i dec 2014
Här kan vi samlas och diskutera graviditeten och förberedelse och allt annat som surrar i huvudet kring att få barn i december 2014.
Är själv beräknad till 3 dec 2014 och om allt går som det ska blir det mitt andra levande barn.
Här kan vi samlas och diskutera graviditeten och förberedelse och allt annat som surrar i huvudet kring att få barn i december 2014.
Är själv beräknad till 3 dec 2014 och om allt går som det ska blir det mitt andra levande barn.
Tack så mycket har hopp iaf :)
Det såg ut som de skulle nu såg de foster struktur vilket verkade vara bra :).. Så nu hoppas jag att det går bra
Någon som känner av illamående? Själv har jag lite till och från. Dock tror jag att jag redan börjat känna av foglossning. Inte roligt alls och jag ska börja jobba igen 2 juni inom industrin. Har en känsla av att det kommer jag inte klara av länge eftersom jag inte ens kan gå på stan i två timmar.
AX87: har mått illa i princip 24/7 i ungefär 4 veckor nu. Men inte så att jag kräks massor utan det har bara vart några gånger. Är fruktansvärt trött och känner att jag inte är som en normal människa och inte vart på flera månader nu. Hur känner du av foglossningen?
Anne: Ont i ryggen, samt att det känns i pubisbenet tror att det heter så), ungefär som muffen ska gå i två delar sen strålar det emot ljumsken. Ingen skön känsla alls.
Mm jag må tills och spyr minst 2 ggr om dagen
Hata men jag har börjat blöda. lite hopp finns kvar att barnet stannar för hade blödningar med pojken också, kan dock inte komma ihåg om det var så pass mycket som denna omgången. Så nu återstår vänta och se om det kommer mer.