Sudden skrev 2014-06-14 12:52:31 följande:
Halloj, är i Turkiet och har inte tittat in så mkt. Veckan går fort så snart är v 10 avklarat - skönt! Solar, badar och åker rutchkana med sonen. Tycker t o m jag får mer färg än vanligt vilket är härligt för en blekfis som mig :) Ja, vi gör kub. Det hade varit så skönt att få bekräftat via det om/att allt ser bra ut även om jag ju vet att siffrorna för mig dras ned pga ålder (39).
Pluggar till journalist. Är ekonom sen tidigare men pga lite omorganiseringar fick jag tid och tillfälle att plugga igen. Skitkul! Vad gör ni andra här i tråden? Hoppas den lever än, ser att det inte varit så mkt aktivitet om nu wi-fi och uppdat fungerar som det ska här.
Känner mig f ö väldigt ogravid här på semestern. Trött är jag ju inte för vi gör ju inget särskilt och jag mår inte illa. Fortfarande bara avsaknaden av mens som är enda tecknet.
Gött med resa

Har det gått bra med hur du mår och resan och allt?
Vi kommer inte göra kub. Var ju lite trixigt att bli gravida så vi är bara extremt tacksamma att vi kommit en bit in i graviditeten. Sen är jag 31 och inget ligger i släkten så vi har eg ingen anledning att göra kub. Vet inte vd vi gjort med resultatet heller, om man skulle blivit mer orolig.
Spännande med journalist utbildning. Finns d i gbg? er distans? Jag är säljare på två tidningar. Roligt men känns också som om jag skulle vilja plugga ngt, men vet inte vad elr hur jag ska få ihop det med tid och ekonomi.
Vi åker till Cypern på fredag

4 arbetsdagar kvar sen semester i 5 v yeahhh!