Sillavi skrev 2014-08-12 09:36:20 följande:
Hej Soluppgång, Jobbigt att du har SD redan. Vilken vecka är du i nu? Är du sjukskriven nu då? Vet inte om det var du men funderade du inte på att ev flytta ner till gbg igen? Är det i DK du gjort behandlingen?
Hej, det stämmer bra, jag funderar på att flytta ner till Gbb-trakten, skulle i så fall dock vilja ha jobb där nere först så det kan ta ett tag, hehe. (Jag har fast jobb i Stockholm.)
Jag är i vecka 23+0, började få sammandragningar vecka 20+1, har varit sjukskriven nästan 2 veckor nu, blir väldigt uttråkad av att vara så still. :) Det var dock otroligt skönt att illamåendet försvann för ett tag sedan,

jag mådde illa länge, spydde fram i juli. Det känns konstigt att vara sjukskriven när jag äntligen mått bra några veckor, det känns ju "bara" att magen drar ihop sig, men förstås förstår jag att sammandragningar är värre än illamående (illamående är ju normalt), så jag förstår ju att jag behöver vara sjukskriven! Blev så förvånad bara för jag tänkte att vad skönt nu mår jag äntligen bra, och så blev jag sjukskriven, jag hade nämligen inte koll på att man inte ska ha sammandragningar nu (hade läst att man kan ha det så tidigt men hade inte läst att man inte BÖR ha det så tidigt). Har haft ont i svanskotan sedan vecka 12 också, det onda har dock blivit mycket mindre nu när jag varit så stilla 2 veckor nästan, så stillavarande verkar påverka flera saker. Dock kommer ju min kondition och muslelstyrka bli väldigt dålig...
Jo, jag var i Danmark.
Hur går det för er då?