• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • ImseVimseSpindel
    JhjärtaK skrev 2014-06-17 07:22:11 följande:
    Negativt igen men kan aaaana en skugga men vete sjutton om det är min hjärna som "hittar på den" för att jag så gärna vill se ett till streck smile4.gif  

Men vad sjutton är det för sådan mensvärk som jag har till och från det har jag aldrig innan bim förutom de två gånger jag varit gravid. Kanske har min kropp blivit lite knäpp av att jag fick mf för en dryg månad sedan?

Jaja, jag fortsätter att testa, inte så mycket mer man kan göra liksom förutom att invänta mens och det är jag alldeles för otålig för att orka göra smile2.gif
    Då finns det ju hopp:) skicka bild på testet om du inte slängt det?! :)
  • JhjärtaK
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-17 07:23:10 följande:
    Då finns det ju hopp:) skicka bild på testet om du inte slängt det?! :)
    Nej inte slängt det men bilden på mobilen blir alltför dålig, omöjligt att se något. Men kanske kan ta en bild med riktiga kameran om jag hinner och lägga upp den här. 
  • Lambo

Testar senare idag om det fortfarande behövs, hjälp.. :) Har sparat i kylen. Har sån oerhörd mensvärk emellanåt som gör mig illamående så vet inte om den är på väg eller inte! Ryggen gör konstans ont. Nåja, återkommer!! :)

• JhjärtaK

Här är med vanliga kameran, ser någon något alls? Om någon vill och kan trixa så får ni mer än gärna göra det!

• Makkinje
    JhjärtaK skrev 2014-06-17 07:31:24 följande:

Här är med vanliga kameran, ser någon något alls? Om någon vill och kan trixa så får ni mer än gärna göra det!

Tycker mig se en början på något, vilken dag är du på?
  • JhjärtaK
    Makkinje skrev 2014-06-17 07:57:50 följande:
    Tycker mig se en början på något, vilken dag är du på?

Är på ÄL+9, möjligtvis ÄL+8 utifall att ägget släppte säg 40 timmar efter positivt test istället för 24. Så tidigt än men har sådan molande värk till och från som gör att jag känner mig typ säker på att jag är gravid, vilket är väldigt frustrerande. Men kanske är det mitt mf förra månaden som gör att kroppen reagerar annorlunda innan mens och att den kommer på fredag trots att jag känner mig gravid.
  • hellew
    JhjärtaK skrev 2014-06-17 07:22:11 följande:
    Negativt igen men kan aaaana en skugga men vete sjutton om det är min hjärna som "hittar på den" för att jag så gärna vill se ett till streck smile4.gif  

Men vad sjutton är det för sådan mensvärk som jag har till och från det har jag aldrig innan bim förutom de två gånger jag varit gravid. Kanske har min kropp blivit lite knäpp av att jag fick mf för en dryg månad sedan?

Jaja, jag fortsätter att testa, inte så mycket mer man kan göra liksom förutom att invänta mens och det är jag alldeles för otålig för att orka göra smile2.gif
    har oxå denna mensverk. haft till och från i flera dagar nu. men negativt test imorse här med :(
  • JhjärtaK
    hellew skrev 2014-06-17 09:34:01 följande:
    har oxå denna mensverk. haft till och från i flera dagar nu. men negativt test imorse här med :(

Visst är det störande så in i bänken! Jag tänker så att om man har såpass mycket växtvärk så borde det väl bero på hcg-halterna som ägget producerar men tydligen inte
  • ImseVimseSpindel
    JhjärtaK skrev 2014-06-17 07:31:24 följande:

Jag tycker också att jag skymtar något om jag vinklar skärmen lite, men det är väldigt svårt att se då med. 
    Du får ta imorgon igen:)
  • Makkinje

Ett test igår och två idag som alla visar svagt positivt. Äl+10 jag, sambon och min syster ser det andra sträcket också. Kan man hoppas på att det är ett litet pyre där eller kan man få tre spök på raken?

Svar på tråden BIM Juni 2014