• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • mandalii
    Inseminera2014 skrev 2014-06-16 11:51:17 följande:
    Kan det varit nidblödningen? Den kommer väl 10-12 dagar efter ÄL. Med tanke på ljusrosa...
    Aha, kan den komma så sent alltså, trodde att nidblödningar bara kom runt 4-7 dagar efter äl? Eller kan det vara en så kallad "spotting"?

Och om det nu var en nidblödning, varför fick jag få inte positivt på gravtestet imorse? : (
  • JhjärtaK
    mandalii skrev 2014-06-16 11:42:46 följande:
    Igår på äl+ 10 fick jag en ljusrosa/brun flytning som pågick ett par timmar men som nästan bara syntes på pappret när jag var på toa. Jag har BIM på torsdag. Testade negativt idag : ( Vad kan det ha varit och är det kört eftersom jag inte fick pos på testet imorse?

Jag fick en nidblödning 7 dagar efter ÄL med dottern, den var ljusrosa först (kom bara en gång när jag torkade mig) och två dagar senare lite brunt och ytterligare två dagar senare lite brunt till men upphörde sen och jag testade positivt på den dagen jag hade de sista bruna flytningarna,  inte innan.
  • JhjärtaK
    mandalii skrev 2014-06-16 12:58:24 följande:
    Aha, kan den komma så sent alltså, trodde att nidblödningar bara kom runt 4-7 dagar efter äl? Eller kan det vara en så kallad "spotting"?

Och om det nu var en nidblödning, varför fick jag få inte positivt på gravtestet imorse? : (
    Var det en nidblödning så har ju ägget precis fäst och då har inte såpass höga hormonhalter bildats än så att ett grav-test skulle kunna uppfatta dem. Vänta två-tre dagar och testa igen om inte mensen kommer innan dess.

Och ja det kan vara spottings istället, brukar du ha det innan mens i vanliga fall?
  • JJF

Grattis till plussen! Roligt att vi blir fler i den listan :)

• Malinbarre

Grattis till alla som plussar :D det är den bästa känslan ever!! Hoppas jag får känna den känslan igen snart :)

• Pyret 85

Illamående deluxe just nu. Halva milkshaken jag drack för en timme sen kom upp..... urk... whats wrong? 

• plopp76
    Malin1992 skrev 2014-06-16 13:57:23 följande:
    Jag hade äl den 9 juni kan jag göra ett grav test på fredag?? Har BIM den 23/24 juni.
    Jag hade oxå äl den 9:e och jag tänker nog testa på fredag morgon... men inte förvänta mig så mycket varken till eller från. Mest på kul :)
Svar på tråden BIM Juni 2014