• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Nini

Den som vill kan ta bort mig, mensen kom nyss en dag för tidigt försöker att inte bli nedstämd men känns uselt just nu :'-(

• combat90
    Eriksson85 skrev 2014-06-17 10:45:01 följande:
    Sitter och är helt skakis. Tänk att vi äntligen fick vårat plus, det är fortfarande jätte svagt men det finns där.

Grattis!! Har du haft några symtom?? :)
  • Mollemolle81

Äl+8 idag å negativt....hade inte förväntat mig ngt annat heller...förra månaden när jag blev gravid (slutade i tidigt mf) så var det neg på just denna dagen å sen på +12 fick jag positivt... Var lite nyfiken om ifall det visade ngt idag men icke...nu testar jag på midsommarafton istället! Heja alla oss! Hoppas vi slipper dricka alkohol i helgen!

• Lambo

Sparade morgonurin, köpte CB. Så FUNKAR det inte :( Öppnade o kollade, uppsägningen hade liksom stannat innan den nådde remsan. Jag hällde dessutom ut urinet medan jag väntade.. Höjden av frustration! Är ju på BIM +2 så borde kunna prova senare idag? Gäller det att inte kissa på några timmar då eller hur funkar det?

• Lambo
    Lambo skrev 2014-06-17 12:21:41 följande:

Sparade morgonurin, köpte CB. Så FUNKAR det inte :( Öppnade o kollade, uppsägningen hade liksom stannat innan den nådde remsan. Jag hällde dessutom ut urinet medan jag väntade.. Höjden av frustration! Är ju på BIM +2 så borde kunna prova senare idag? Gäller det att inte kissa på några timmar då eller hur funkar det?

Uppsugningen*
  • hellew
    JhjärtaK skrev 2014-06-17 09:41:10 följande:

Visst är det störande så in i bänken! Jag tänker så att om man har såpass mycket växtvärk så borde det väl bero på hcg-halterna som ägget producerar men tydligen inte smile4.gif
    Ja verkligen, jag vet iofs inte riktigt när jag hade ägglossning, skulle ha haft den 5-6/6 men fick inga utslag så slutade dumt nog att testa :P men har ju haft ont i tuttarna så ja antar bara att den kom någon/några dar senare. Men bara att fortsätta vänta.. blir nog att testa imorgon bitti igen ;P
  • mandalii
    Mollemolle81 skrev 2014-06-17 12:12:40 följande:
    Äl+8 idag å negativt....hade inte förväntat mig ngt annat heller...förra månaden när jag blev gravid (slutade i tidigt mf) så var det neg på just denna dagen å sen på +12 fick jag positivt... Var lite nyfiken om ifall det visade ngt idag men icke...nu testar jag på midsommarafton istället! Heja alla oss! Hoppas vi slipper dricka alkohol i helgen!
    Åh nej : ( Jag testade senaste igår på morgonen, och det var då negativt. Har bim på torsdag och tänker inte testa igen förrän då, men mensen lär ju hinna förre. Fick som sedvanligt innan mens spottings i söndags och igår, dock brukar de inte komma så tidigt, snarare 1-2 dagar innan mens.
  • hellew
    Lambo skrev 2014-06-17 12:21:41 följande:
    inte dricka eller kissa på minst 4 timmar iaf :)
  • Lambo
    hellew skrev 2014-06-17 13:08:10 följande:
    inte dricka eller kissa på minst 4 timmar iaf :)
    Googlar massa, står två timmar på informationssidor o det andra är om det är innan BIM. Hmm.. Kanske ska vänta tills imorgon? :((
  • hellew
    Lambo skrev 2014-06-17 13:20:31 följande:
    Googlar massa, står två timmar på informationssidor o det andra är om det är innan BIM. Hmm.. Kanske ska vänta tills imorgon? :((
    har du bara en så går det ju att vänta m du kan håla ut :)
Svar på tråden BIM Juni 2014