BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Den som vill kan ta bort mig, mensen kom nyss en dag för tidigt
försöker att inte bli nedstämd men känns uselt just nu :'-(
Äl+8 idag å negativt....hade inte förväntat mig ngt annat heller...förra månaden när jag blev gravid (slutade i tidigt mf) så var det neg på just denna dagen å sen på +12 fick jag positivt... Var lite nyfiken om ifall det visade ngt idag men icke...nu testar jag på midsommarafton istället! Heja alla oss! Hoppas vi slipper dricka alkohol i helgen!
Sparade morgonurin, köpte CB. Så FUNKAR det inte :( Öppnade o kollade, uppsägningen hade liksom stannat innan den nådde remsan. Jag hällde dessutom ut urinet medan jag väntade.. Höjden av frustration! Är ju på BIM +2 så borde kunna prova senare idag? Gäller det att inte kissa på några timmar då eller hur funkar det?
Sparade morgonurin, köpte CB. Så FUNKAR det inte :( Öppnade o kollade, uppsägningen hade liksom stannat innan den nådde remsan. Jag hällde dessutom ut urinet medan jag väntade.. Höjden av frustration! Är ju på BIM +2 så borde kunna prova senare idag? Gäller det att inte kissa på några timmar då eller hur funkar det?