• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • combat90
    JhjärtaK skrev 2014-06-16 07:16:22 följande:
    Noop, negativt nu på morgonen . Kommer att bli några testintensiva dagar nu känner jag. För jag känner mig ju jättegravid men det kanske bara är vilja och inte så mycket fysiska symptom egentligen :-/

Bara att testa igen om ej mensen kommer. Ägget fäster väl mellan 7-10 dagar efter äl? Som jag förstått o innan det fäst kan man inte få symptom?
  • combat90

Nu kom illamåendet på mig så sjukt. Nästan så jag spyr.. hmm jag vet inte vad de är men något är de..

• JhjärtaK
    Alvolina skrev 2014-06-16 08:36:39 följande:
    Det kanske är lite tidigt. Vilken dag är du på? :)

Bara ÄL+8 än så väldigt tidigt. Testar imorgon igen istället

Testade negativt på ÄL+8 med dottern och positvt på ÄL+10 med henne (testade inte därimellan) och med förra graviditeten testade jag positivt på ÄL+8 så det kan ju variera helt klart.

Jag håller tummarna för att det blir två streck imorgon!

• Anli84
    BinniBoo skrev 2014-06-16 07:53:23 följande:
    (¯`°.¸ Alexander 080219 ¸.°´¯)

Grattis :)
  • JhjärtaK
    combat90 skrev 2014-06-16 08:40:28 följande:

Bara att testa igen om ej mensen kommer. Ägget fäster väl mellan 7-10 dagar efter äl? Som jag förstått o innan det fäst kan man inte få symptom?

Har läst att ägget kan fästa alltimellan 3-10 dagar efter ÄL så vi får se. Skulle bara kännas så snöpligt nu när jag tycker att kroppen bara skriker "gravid" om det inte var så. Då kommer jag nog inte att lita på min egen känsla igen.

Jaja, lär ju få veta hur landet ligger inom de närmaste dagarna oavsett
  • combat90
    JhjärtaK skrev 2014-06-16 11:00:52 följande:
    Har läst att ägget kan fästa alltimellan 3-10 dagar efter ÄL så vi får se. Skulle bara kännas så snöpligt nu när jag tycker att kroppen bara skriker "gravid" om det inte var så. Då kommer jag nog inte att lita på min egen känsla igen.

Jaja, lär ju få veta hur landet ligger inom de närmaste dagarna oavsett

Jo helt rätt. Jag känner mig med så hoppas på positivt för oss!! :)
  • mandalii

Igår på äl+ 10 fick jag en ljusrosa/brun flytning som pågick ett par timmar men som nästan bara syntes på pappret när jag var på toa. Jag har BIM på torsdag. Testade negativt idag : ( Vad kan det ha varit och är det kört eftersom jag inte fick pos på testet imorse?

Svar på tråden BIM Juni 2014