• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • gabriellap
    JhjärtaK skrev 2014-06-17 06:20:32 följande:
    Rsfu vanliga mäter först på 50, tror att CB mäter på 25. När plussade du först? Har du fått någon stegring? Har du tagit ett CB digitalt för då får du ju "veta" om du är i den veckan du bör vara. Lycka till!
    okej.. mäter vanliga cb lika som cb digital ?
  • Eriksson85

Sitter och är helt skakis. Tänk att vi äntligen fick vårat plus, det är fortfarande jätte svagt men det finns där.

• Makkinje
    Eriksson85 skrev 2014-06-17 10:45:01 följande:

Sitter och är helt skakis. Tänk att vi äntligen fick vårat plus, det är fortfarande jätte svagt men det finns där.

Grattis :)
  • ImseVimseSpindel

GRATTIS ni som plussat nu i dagarna. Det börjar bli väldigt många, va roligt:)

Om jag hade glad gubbe i kl 6 i söndags kväll på rosa clearblue (testade inte dagen innan så vet inte om jag skulle fått det då också) När tror ni ägget släppte då?
    Vi hade sex  söndag kväll, igår kväll och så får vi se om det blir idag med. 
    Hur länge lever ägget?

• JhjärtaK
    gabriellap skrev 2014-06-17 09:54:09 följande:
    okej.. mäter vanliga cb lika som cb digital ?

Vet faktiskt inte men jag har fått "Gravid" trots att strecket från testlagrets stickor (som mäter från 25) varit väldigt svaga så de borde mäta från samma tror jag. Testa och se.

Hur många dagar har gått sedan ÄL?
  • lisohl

Grattis!!!
  • gabriellap
    JhjärtaK skrev 2014-06-17 11:16:24 följande:

Vet faktiskt inte men jag har fått "Gravid" trots att strecket från testlagrets stickor (som mäter från 25) varit väldigt svaga så de borde mäta från samma tror jag. Testa och se.

Hur många dagar har gått sedan ÄL?
    typ 20 dagar:)
  • Annette79

Åh grattis Jag tycker inte det där är "jätte svagt" Syns ju klart och tydligt!! Absolut Gravid!! :)
  • Miini

Åh grattis!!!! Så himla glad jag blir att se att det äntligen blev plus för er! =)

Håller alla tummar som finns för att hela resan kommer att gå bra för er så ni får ert efterlängtade barn =)

Svar på tråden BIM Juni 2014