BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Sitter och är helt skakis. Tänk att vi äntligen fick vårat plus, det är fortfarande jätte svagt men det finns där.

Sitter och är helt skakis. Tänk att vi äntligen fick vårat plus, det är fortfarande jätte svagt men det finns där.

GRATTIS ni som plussat nu i dagarna. Det börjar bli väldigt många, va roligt:)
Om jag hade glad gubbe i kl 6 i söndags kväll på rosa clearblue (testade inte dagen innan så vet inte om jag skulle fått det då också) När tror ni ägget släppte då?
Vi hade sex söndag kväll, igår kväll och så får vi se om det blir idag med.
Hur länge lever ägget?

Grattis!
Åh grattis!!!! Så himla glad jag blir att se att det äntligen blev plus för er! =)
Håller alla tummar som finns för att hela resan kommer att gå bra för er så ni får ert efterlängtade barn =)