BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Under veckan har mina bröst känts tyngre än vanligt och ömmat lite. Men jag har haft så nån gång tidigare innan mens så vågar inte riktigt tro på att det kan vara ett tecken. Men inatt när jag jobbade så har det ömmat även över livmodern på ett sätt som jag inte brukar ha. Så när jag vaknade idag tog jag ett test som med lite hopp och vinklande kanske kanske har ett svagt andra streck. Vi har försökt så länge så jag har inte använt några äl tester eller tempat den här månaden men tror jag är på ungefär ÄL +12. Så om väntan till BIM brukar vara lång så blev den helt plötslig ännu värre, strecket är så svag att det inte fastnar på kort så det kan vara ett spökstreck.
Åh vad denna väntan efter Äl är tråkig!! Har iaf haft en rejäl ägglossning denna månad. Mina äggstockar är rejält ömma,varje steg jag tar känns.
BIM-lista 
Plussat! 
Bättre lycka nästa gång!