BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Jag har bim på tisdag. Har haft molvärk sen äl+3 och igår (äl+7) började brösten ömma. Håller tummarna för att du får ett plus när du testar nästa gång! Har du bestämt när du ska testa?
Här börjar de bruna flytningarna bli alltmer blodliknande så detta blev ett tidigt mf verkar det som. Skall ta ett nytt test imorgon och se om det är helt blankt.
Jag hade tänkt vänta till nästa lördag.
Här börjar de bruna flytningarna bli alltmer blodliknande så detta blev ett tidigt mf verkar det som. Skall ta ett nytt test imorgon och se om det är helt blankt.
Här inväntas BIM, vet nuninte när äl skedde efter som jag hade jätteont i hö sida den 16/6...Trodde de var äl..men den va beräknad till 11/6. Men fick samma hugg/stick igårkväll.. Tog ett gravtest men helt blankt... Prövade nu i eftermiddag. Men är ju lite tidigt att testa..
O tyckte mig ana ett liiiitet skuggliknande streck.. Kan iof se streck över allt..
Ska försöka in vänta bim o hoppss på att mensen inte kommer...
Idag har jag så ont i brösten att jag inte ens kan ha bh på mej, o så ont har jag aldrig haft! På måndag har jag BIM så får se vad det visar.
Så var lyckan slut för mig denna gången oxå... Alltså känns jätte tungt!! Gjorde ett CB digitalt nyss med hopp om att det skulle slå över till 2-3 nu men fick "Inte gravid" :((( Inga blödningar en men kommer väl snart!! Orkar inte detta! Kan någon snälla ta bort mig från listan.
Denna dag är snart slut, och än är de BIM +10 idag ..
Åker hem imon från härliga Gbg så får se om jag köper test på väg hem :)
Eller om jag ska hålla mig till nästa helg ?