BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
jag lämnar denna tråden nu, jag fick ju plus på fem cb test men var på vul och var inte alls gravid , mycket konstigt detta så nästa gång tänker jag inte lita på gravidtest alls förens jag ser på vul att det finns något i min mage..
lycka till alla andra och alla ni som fått plus;) jag hoppar till juli tråden
Är lite förvirrad (har jag väl i och för sig varit sedan vi började) men jag vet inte riktigt när jag hade äl eller om jag ev hade TVÅ (??!!?!)... Hade i alla fall riktigt ont både 9onde och 16onde så vet inte riktigt när jag hade ägglossning. Men kan bli så att mitt bim-datum måste flyttas fram men jag vet inte riktigt till när :P
Bim idag. Kan även va imon men tror mest på idag.. men har inte sett nån mens än. Haft mensvärk vid läggdags två dar och sjukt mycket flytningar (lotion) är det ett positivt tecken?? Känt som mensen är på väg hela tiden gjort sen i fredags. Förra cyklen hade jag en lutealfas på 11 dagar. Nu är jag på dag 13. Jag hoppas att den inte kommer men har någon vart med om liknande innan?? Aldrig flytningar annars så som nu!!!
Hoppar gärna på den här tråden.
Första försöket med andra barnet. Mensen har varit rätt oregelbunden på sistone, men start för senaste var 28/5 så BIM borde vara här mellan 23-26/6.
Har haft väldiga spänningar i bröstens yttersidor och ont i ryggen. Hoppas på att det är ngt, men tänker att det säkert bara är mensvärk...
Igår em testade jag med cb digital....kunde inte hållamig....fick inte gravid....så nu inväntar jag mensen imorgon el på tisdag....inte helt kört ännu men vi får se....
Måste bara fråga.. lutealfasen är den alltid samma varje cykel? Hade 11 dagar sist. O om de e samma så har jag ju gått över med två dagar idag.. eftersom jag är på dag 13 sen äl?!???? :O vet när jag hade äl med temp o stickor!!
Hur går det för alla er som passerat BIM? :) den som rensar i listan får gärna ändra till 29/6 på mig. Samt 30 år :)
Jag är sååå fundersam på min tempkurva. Är det ens möjligt att ha ÄL på dag 9?? Jag skulle tro mer på dag 12, men svårt med tempen där då jag var sjuk...men räknar nog från det själv.
Måste bara fråga.. lutealfasen är den alltid samma varje cykel? Hade 11 dagar sist. O om de e samma så har jag ju gått över med två dagar idag.. eftersom jag är på dag 13 sen äl?!???? :O vet när jag hade äl med temp o stickor!!
Ja de sägs att den är konstant, så har du koll på ÄL så kan du säkert testa om det är 13 efter :)