• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • combat90
    viljan90 skrev 2014-06-23 09:32:49 följande:

Ska ju såklart vara smilys, men av nån anledning ändrades de till frågetecken...

Såå hur ska du nu berätta :D?

Funderar på att köpa en blomma o sen slå in testet? Vad tror ni. Han vet ju att de kan va så att jag e gravid.. :)
  • onlyonewhoknows

Dag 28 i cykeln idag. Så himla svårt att veta om det är mens på G eller inte. Innan graviditeten mådde jag piss i en vecka innan (så även den månaden jag plussade), med humörsvängningar, ont i brösten, ont i magen, illamående och jag vet inte allt. Idag eller imorgon borde mensen vara på G, men jag känner ingenting. Det gjorde jag iofs inte på förra mensen heller (första efter förlossningen). Jag har varit ledsen i helgen, men det har berott på annat än hormoner. Jag har inte ont i brösten men jag är lite illamående, men det kan mycket väl vara den missade frukosten. Bara att vänta och se. Det kan ju vara så att cykeln inte är helt regelbunden än...

Stort grattis alla er som plussat!!!

• Makkinje
    combat90 skrev 2014-06-23 08:55:14 följande:

Jag är få lycklig att jag inte vet vad jag ska ta vägen!!!!! Vi lyckades på första riktiga försöket efter tre månader utan piller.. jag är GRAVID. Hoppas nu att grynet vill stanna kvar hos mig!!!! ???

phpZshEWj45535.jpg

Grattis :D
  • happyliving

Jag är få lycklig att jag inte vet vad jag ska ta vägen!!!!! Vi lyckades på första riktiga försöket efter tre månader utan piller.. jag är GRAVID. Hoppas nu att grynet vill stanna kvar hos mig!!!! ???

phpZshEWj45535.jpg

Grattis!!!
  • Miini

BIM -5 och inte minsta lilla skugga på testet. Inga symtom heller (bortsett från inbillnings-symtom) så jag tvivlar på att det tog sig den här månaden =/

• Miini

Grattis! Så himla roligt för er!
  • Wishme
    combat90 skrev 2014-06-23 10:43:43 följande:

Tack alla!! :) sprudlar av glädje i kroppen.. lycka till alla!! :)

Grattis till plusset =) är du innan eller efter bim?
    Symtom?

Imon ska jag nog testa ! ;) hehe vet inte om jag vågar !
    Ska nog köpa 2 olika tester , ett vanligt och ett cb digital :P
  • Wishme
    utökafamiljen skrev 2014-06-23 10:52:19 följande:

Jag är graviiid!!! Darrar i hela kroppen och kan knappt tro det!

Men va många som plussar nu =)
    Åh hoppas jag får plus imon ! =) heheh
Svar på tråden BIM Juni 2014