BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Så var lyckan slut för mig denna gången oxå... Alltså känns jätte tungt!! Gjorde ett CB digitalt nyss med hopp om att det skulle slå över till 2-3 nu men fick "Inte gravid" :((( Inga blödningar en men kommer väl snart!! Orkar inte detta! Kan någon snälla ta bort mig från listan.
Så var lyckan slut för mig denna gången oxå... Alltså känns jätte tungt!! Gjorde ett CB digitalt nyss med hopp om att det skulle slå över till 2-3 nu men fick "Inte gravid" :((( Inga blödningar en men kommer väl snart!! Orkar inte detta! Kan någon snälla ta bort mig från listan.
Idag har jag så ont i brösten att jag inte ens kan ha bh på mej, o så ont har jag aldrig haft! På måndag har jag BIM så får se vad det visar.
Jag flyttar över till BIM juli-tråden. Har spottings och mensvärk idag. Så mensen kommer idag eller imorgon. Lycka till ni andra som har BIM framför er!
Jag testade negativt i fredags dessutom så nu siktar jag på nästa ÄL istället!
BIM-lista 
Plussat! 
Bättre lycka nästa gång! 
Har haft molvärk och stickningar nu sedan äl +4 vilket känns lite udda..brösten börjar ömma och är nu på äl +7..börjar undra om jag bara inbillar mig dessa symptom eller om det ens är möjligt att känna något såhär tidigt?
Är lite förvirrad (har jag väl i och för sig varit sedan vi började) men jag vet inte riktigt när jag hade äl eller om jag ev hade TVÅ (??!!?!)... Hade i alla fall riktigt ont både 9onde och 16onde så vet inte riktigt när jag hade ägglossning. Men kan bli så att mitt bim-datum måste flyttas fram men jag vet inte riktigt till när :P