BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Glöm inte mig :)
BIM 29/6. Andra försöket, andra barnet :)
Hoppas hoppas
Vill inte känna efter några symptom, för blir så besviken om det visar sig vara negativt.
Ja testa
;)
Jag testade sist i torsdags. Jag vet inte om jag ska testa nu snart sparade morgonurinet. Ej bestämt mig. Så nervös. Tempen har stigit idag till 36,9 (0,2 grader, legat på 36,6 sen äl) . Och mensen är inte kommen än. Bim + 3 måste de bli idag om lutealfasen är konstant på 11 dar:) igår gick min vanliga bröstvårtesmärta över till att hela bröstet är ömt. Ska jag våga ta ett test? Vill inte ha ett negativt?!
Jag är få lycklig att jag inte vet vad jag ska ta vägen!!!!! Vi lyckades på första riktiga försöket efter tre månader utan piller.. jag är GRAVID. Hoppas nu att grynet vill stanna kvar hos mig!!!! ???

Men vad knepig jag känner mig..har molvärk sedan flera dagar..Bim 30:e..och igår kväll hände något udda..mitt humör åkte bergochdal bana..skrattade,blev irriterad och började grina inom loppet av fem minuter..detta fenomen skedde upprepade gånger och jag sjätte som en sur katt åt min sambo utan anledning..inte ens han känner igen mitt humör..udda!!??
Jag är få lycklig att jag inte vet vad jag ska ta vägen!!!!! Vi lyckades på första riktiga försöket efter tre månader utan piller.. jag är GRAVID. Hoppas nu att grynet vill stanna kvar hos mig!!!! ???
GRATTIS
Tack!! Kan nån som sitter vid en dator flytta mig till plussat?
Jag är så glad men samtidigt nervös för vad som ska ske. Längtar till v12 är när o risken för missfall minskar!! Ååå så glad!! Glädjetårar. Nu vill jag bara berätta för min sambo;)
Grattis????????
Grattis Combat!