BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Jag har bara haft koll genom att räkna i kalender och att ha en app .. =)
Har inte känt något och inte märkt något på mina flytningar heller !
Men vi får svar imon då jag tänkte att jag ska testa =) hehe lite nervös är jag allt !
Tack =)
Ja jag väntar med , nu vill jag bara sluta jobbet och få åka och köpa test som jag kan ha imon på morgonen =)
Jag är få lycklig att jag inte vet vad jag ska ta vägen!!!!! Vi lyckades på första riktiga försöket efter tre månader utan piller.. jag är GRAVID. Hoppas nu att grynet vill stanna kvar hos mig!!!! ???

Jag är graviiid!!! Darrar i hela kroppen och kan knappt tro det!
Åhejå hå!!!
Jag e gravid igen!!! Har verkligen inga tecken någonstans rent fysiskt men testade pos nu!!!
Åhejå hå!!!
Jag e gravid igen!!! Har verkligen inga tecken någonstans rent fysiskt men testade pos nu!!!
Ska berätta lite mer ingående...
Var på semester för två veckor sen....satte äl rätt bra enligt app samt flytningar å temp...äl inträffade för exakt två veckor sen....förförra måndagen...
Efter detta så har jag inte märkt någonting i stort sett....inte ont i brösten, inte i magen...nä ingenting...i torsdags började jag dock gråta och i fredags ett typ psykbryt på allt å alla...ok, rätt jobbigt på jobbet (är utryckningspolis å höll på att bli påkörd av en rattfylla)så att jag var ledsen var väl inte så konstigt...
I fredags testade jag negativt med testlagrets...sen köpte jag ett cb digital i lördags....kunde inte hålla mig till sön morgon utan testade på lör em men det blev "ej gravid"...
Iaf så beställde jag tester på testlagrets, mest för att ha hemma om nu inte mensen kommer...å även till nästa månad då jag var säker på att det inte tagit sig...testade ju positivt förra mån på äl+12 men det slutade i tidigt mf....
Imorse sparade jag morgonurinet då jag tänkte att om testerna kommit på posten så testar jag efter jobbet....mensen hade inte kommit nu när jag kom hem å jag testade....
Trodde ju verkligen att det skulle va blankt men så dök det upp ett streck extra....wiee....kan inte stämma tänkte jag....gick å tog ett kisseprov med em urin å det var nu ännu mer starkare...så får nu inse att jag verkar gravid...
Får hoppas det lilla pyret stannar kvar denna månaden å ändå till nästa år!!!
Underbart med alla plus, fler vill vi ha!!!