• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Mollemolle81
    JhjärtaK skrev 2014-06-23 14:07:22 följande:

Var hos gyn idag. Allt såg "bra" ut men eftersom det är såpass tidigt så kunde hon inte se om graviditeten satt där den skulle (eller om den fortfarande var kvar). Men jag hade fortfarande en tjock slemhinna men blödningen kommer från livmodern så det är rätt kört och blödningen ökar mer och mer för var dag.

Nej vad tråkigt....hoppas ändå!!!
  • Wishme
    viljan90 skrev 2014-06-23 15:14:26 följande:
    Men om du är sålångt över BiM så borde du testa positivt även med annat urin än morgon... När man syster testade bara 4 dagar över var det starkt streck mitt på eftermiddagen;)!

Jo jag vet ju detta ;)

Hehe men jag är envis och vill få gjort de imon hoppas jag innan killen åker till jobbet :)
  • Wishme
    Mollemolle81 skrev 2014-06-23 16:23:11 följande:
    Ska berätta lite mer ingående...

Var på semester för två veckor sen....satte äl rätt bra enligt app samt flytningar å temp...äl inträffade för exakt två veckor sen....förförra måndagen...

Efter detta så har jag inte märkt någonting i stort sett....inte ont i brösten, inte i magen...nä ingenting...i torsdags började jag dock gråta och i fredags ett typ psykbryt på allt å alla...ok, rätt jobbigt på jobbet (är utryckningspolis å höll på att bli påkörd av en rattfylla)så att jag var ledsen var väl inte så konstigt...

I fredags testade jag negativt med testlagrets...sen köpte jag ett cb digital i lördags....kunde inte hålla mig till sön morgon utan testade på lör em men det blev "ej gravid"...

Iaf så beställde jag tester på testlagrets, mest för att ha hemma om nu inte mensen kommer...å även till nästa månad då jag var säker på att det inte tagit sig...testade ju positivt förra mån på äl+12 men det slutade i tidigt mf....

Imorse sparade jag morgonurinet då jag tänkte att om testerna kommit på posten så testar jag efter jobbet....mensen hade inte kommit nu när jag kom hem å jag testade....

Trodde ju verkligen att det skulle va blankt men så dök det upp ett streck extra....wiee....kan inte stämma tänkte jag....gick å tog ett kisseprov med em urin å det var nu ännu mer starkare...så får nu inse att jag verkar gravid...

Får hoppas det lilla pyret stannar kvar denna månaden å ändå till nästa år!!!

Grattis :)

Imon ska jag testa tror jag :)

Om jag vågar , nu har jag test i väskan iaf .. 2 vanliga cb och 1 digitalt cb .. Ska testa med ett vanligt först och visar de gravid så testar jag även med ett digitalt .. Men dagen efter i så fall tänkte jag :)
  • Inwiellu

Har följt tråden på håll. Roligt med alla plus - grattis till er nygravida!

Jag har bim imorgon, testade neg i förrgår o igår. Nu kommer jag inte testa förrän min födelsedag, bim +1, o hoppas på en fin födelsedagspresent. :) Fick lite nytt hopp av att läsa hur det var för dig mollemolle81. :)

Lycka till imorgon wishme, spännande att läsa hur det går för dig!

• Wishme
    Inwiellu skrev 2014-06-23 17:35:52 följande:
    Har följt tråden på håll. Roligt med alla plus - grattis till er nygravida!

Jag har bim imorgon, testade neg i förrgår o igår. Nu kommer jag inte testa förrän min födelsedag, bim +1, o hoppas på en fin födelsedagspresent. :) Fick lite nytt hopp av att läsa hur det var för dig mollemolle81. :)

Lycka till imorgon wishme, spännande att läsa hur det går för dig!

Ja ge inte upp än iaf :)

Jag är jätte nervös inför imon ..

Började nästan gråta och ville vända på parkeringen utanför Apoteket förut när jag skulle in och köpa test.. Fick en sjuk känsla över att jag inte alls är gravid och varför ska jag då köpa test ..

Men jag köpte så nu ligger dom i väskan :)

Hoppas bara jag vågar testa imon :)
  • kossann

Tempen gick ner till 35,7 idag, så det är bara att invänta att mensen kommer de närmsta dagarna.
    (Lika bra jag skriver det så att ingen tror jag skrivit fel... Jag har låg temp, ligger i snitt på 35,8 innan ÄL.)

• Murrmys
    kossann skrev 2014-06-23 19:08:58 följande:

Tempen gick ner till 35,7 idag, så det är bara att invänta att mensen kommer de närmsta dagarna.

(Lika bra jag skriver det så att ingen tror jag skrivit fel... Jag har låg temp, ligger i snitt på 35,8 innan ÄL.)

Hur långt innan mens brukar din temp dippa? Har du ff? :)
  • Wishme
    Malin1992 skrev 2014-06-23 19:36:23 följande:
    Tänk om jag bara e skengravid :/ jätte orolig.

När ska du ha mens då ?
  • Malin1992
    Wishme skrev 2014-06-23 19:41:12 följande:

När ska du ha mens då ?
    Idag lr senast imorrn, har knappt ngn mensvärk som jag brukar ha o mina bröst o bröstvårtor gör ont som fan men vågar inte hoppas.. Illamående har precis slutat efter två veckor..
Svar på tråden BIM Juni 2014