BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Var hos gyn idag. Allt såg "bra" ut men eftersom det är såpass tidigt så kunde hon inte se om graviditeten satt där den skulle (eller om den fortfarande var kvar). Men jag hade fortfarande en tjock slemhinna men blödningen kommer från livmodern så det är rätt kört och blödningen ökar mer och mer för var dag.
Har följt tråden på håll. Roligt med alla plus - grattis till er nygravida!
Jag har bim imorgon, testade neg i förrgår o igår. Nu kommer jag inte testa förrän min födelsedag, bim +1, o hoppas på en fin födelsedagspresent. :) Fick lite nytt hopp av att läsa hur det var för dig mollemolle81. :)
Lycka till imorgon wishme, spännande att läsa hur det går för dig!
Tempen gick ner till 35,7 idag, så det är bara att invänta att mensen kommer de närmsta dagarna.
(Lika bra jag skriver det så att ingen tror jag skrivit fel... Jag har låg temp, ligger i snitt på 35,8 innan ÄL.)
Tempen gick ner till 35,7 idag, så det är bara att invänta att mensen kommer de närmsta dagarna.
(Lika bra jag skriver det så att ingen tror jag skrivit fel... Jag har låg temp, ligger i snitt på 35,8 innan ÄL.)
Tänk om jag bara e skengravid :/ jätte orolig.