BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Med ettan så sexade vi på som kaniner i ett halvt år innan det tog sig, kändes som en halv evighet och man blev ju riktigt trött på sex då ingenting hände...Den här gången räckte det med ett ynka ligg och det tog sig på första försöket. Ingen kosmisk rättvisa över huvudtaget! :)
Kan mitt mående kanske vara ett grav tecken?
Jag har typ grinat fyra gånger idag av olika anledningar..jag blir irriterad och snäser åt min sambo och jag är sur konstant.. Bägaren rann över då en bild på fb,föreställande mitt nyfödda brorsbarn som ligger i famnen på någon utanför familjen..detta verkar ju helt normalt,men att inte ens jag som faster har fått hålla honom drev mig över ruinens brant..jag fick en epic enmanscirkus av känslor här hemma..vem är jag? Hahaha
Jag är GRAVID :) :)
Testade på eftermiddagen efter mycket velande. Har ju inga direkt tydliga symptom och är nog innan BIM men ville veta om jag skulle avstå helt från alkohol när vi är iväg i helgen.
Testade med cb och fick snabbt ett fint + så jag cyklade och köpte ett som visade veckor också:)
Trodde verkligen inte jag var gravid samtidigt som jag ändå tyckt att jag är tröttare än vanligt:)
Jag är också gravid!! Fick 2-3 veckor på Cb digital.
Jag är GRAVID :) :)
Testade på eftermiddagen efter mycket velande. Har ju inga direkt tydliga symptom och är nog innan BIM men ville veta om jag skulle avstå helt från alkohol när vi är iväg i helgen.
Testade med cb och fick snabbt ett fint + så jag cyklade och köpte ett som visade veckor också:)
Trodde verkligen inte jag var gravid samtidigt som jag ändå tyckt att jag är tröttare än vanligt:)
Tydligen är jag inte gravid trots positivt RFSU-test igår... Idag när sambon o jag gjorde ett cb med veckor fick vi "inte gravid"... Tror ju mer på ett sånt test än ett där jag själv ska avgöra om det finns ett streck eller inte, så det är väl bara att fortsätta vänta på mensen som inte verkar dyka upp...
Grattis!! Vilken start på helgen!! Fantastiskt roligt!!
Har Bim passerat! Eller du vågade testa innan?? Sitter vid telefonen o den är så knäpp så kan bara se de tre senaste inläggen :/!!
Vad var dina syntom... Ååå så spännande för alla er som plussat!
Tydligen är jag inte gravid trots positivt RFSU-test igår... Idag när sambon o jag gjorde ett cb med veckor fick vi "inte gravid"... Tror ju mer på ett sånt test än ett där jag själv ska avgöra om det finns ett streck eller inte, så det är väl bara att fortsätta vänta på mensen som inte verkar dyka upp...