• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Murrmys

Tempen har sjunkit och jag har mensvärk. Tant röd kommer idag är min känsla...

• Lola8200

Jag har plussat!!!! Jag tror jag dör av lycka :)

Vi pratade om förra månaden och kom på att vi missade ägglossningen med fem hela dagar,så detta tog sig direkt,det är ju helt otroligt

Nu ska jag bara lista ut ett sätt att berätta för min kille, han kommer smälla av

• Lola8200
    Murrmys skrev 2014-06-30 07:13:29 följande:
    Tempen har sjunkit och jag har mensvärk. Tant röd kommer idag är min känsla...

Jag var också bombsäker med min mensvärk,men jag fick ett tydligt plus.tappa inte hoppet än
  • Ise
    Lola8200 skrev 2014-06-30 07:34:17 följande:

Vi pratade om förra månaden och kom på att vi missade ägglossningen med fem hela dagar,så detta tog sig direkt,det är ju helt otroligt smile2.gif

Nu ska jag bara lista ut ett sätt att berätta för min kille, han kommer smälla av smile2.gif

Wow grattis!!! :D så kul!!
  • Ise

En liiiiiiiiten liten rosa flytning igår morse sen har det inte kommit något mer. Öht. Ingenting. Noll. Nada. På BIM+3 idag.

Har molvärk, något ömma bröst och mår lite allmänt knepigt. Har aldrig någonsin varit så här sen.

Har inte testat sedan i förrgår och då var det negativt.

Återstår att se utgången av detta...

• Milie
    Lola8200 skrev 2014-06-30 07:34:17 följande:

Vi pratade om förra månaden och kom på att vi missade ägglossningen med fem hela dagar,så detta tog sig direkt,det är ju helt otroligt

Nu ska jag bara lista ut ett sätt att berätta för min kille, han kommer smälla av

Grattis, grattis!
  • Stephi
    Milie skrev 2014-06-29 19:18:15 följande:

Hehe, jaså. Förhoppningsvis beror det väl bara på att det är tidigt och inte morgonurin. Vi hoppas vidare!

Och till alla er andra,

Plus på testet!!

På väg till affären nu för att köpa ett clearblue digital :D

Omg!!
  • Ise

Tror ni det skulle visa plus om jag testade idag? Negativt i förrgår. På BIM+3 nu.

Ingen mens.

Konstig känsla i brösten och mår lite konstigt.

Eller skulle ni väntat lite till?

• Milie
    Stephi skrev 2014-06-30 11:01:54 följande:
    Och till alla er andra,

Plus på testet!!

På väg till affären nu för att köpa ett clearblue digital :D

Omg!!
    ÅH, vad roligt! Grattis!
Svar på tråden BIM Juni 2014