BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Jag är GRAVID :) :)
Testade på eftermiddagen efter mycket velande. Har ju inga direkt tydliga symptom och är nog innan BIM men ville veta om jag skulle avstå helt från alkohol när vi är iväg i helgen.
Testade med cb och fick snabbt ett fint + så jag cyklade och köpte ett som visade veckor också:)
Trodde verkligen inte jag var gravid samtidigt som jag ändå tyckt att jag är tröttare än vanligt:)
Jag är också gravid!! Fick 2-3 veckor på Cb digital.
Hakar på här :) tog ur P-staven i maj fick Mens i juni sen köpte jag ägglossningstest så jag skulle ha koll på ÄL. Tajmade in mys före och efter ÄL i juni. Har bim imorgon. Håller tummarna på bebis nu! köpt hem clearblue digital med veckoindikator. Sååå förväntansfull är jag! Aldrig varit gravid tidigare....
Aha, spännande! Jag är egentligen galen i att testa men jag har verkligen lovat mig själv den här månaden att jag ska vänta. Det tog emot att inte testa imorse, hehe. Jag vill helst vänta tills BIM+2 efter förra månadens besvikelse då mensen var sen (utan graviditet) en hel dag. I regel är jag superregelbunden.
Hoppas dagen fortlöper som planerat och att det dyker upp ett plus imorgon!
BIM+7 idag. Ont i bröstvårtorna men ingen mens. Har testat negativt två gånger på BIM+2 och 5. Om inte mensen kommer ska jag testa igen på onsdag. Suck, borde man ge upp hoppet för denna gång eller?
BIM idag men jag tror mer på tisdag...litar inte på ff efter mina konstiga tempningar så jag väntar att testa till onsdag, då har det gått ÄL+20 eller ÄL+18 och så sent brukar det inte vara...ÄL+ 15 idag...