• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Ise
    Acire94 skrev 2014-06-28 20:02:11 följande:

Förvirrade tjejen hoppar in här igen.. fick ju mens den 26e och det var inte alls mycket den dagen, inte heller den 27e och idag har det inte varit något alls?? Såg bara liiiite på pappret imorse! Brukar ju ha mens i 5 dagar och då ganska mycket under flera dagar? ...

Så hade jag förra månaden! Brukar ha typ 5 dagar jag med och blöda massor. Nu var det typ bruna flytningar i 2 dagar... Trodde det berodde på att jag var gravid (vilket är vanligt då!) men så var det inte. Därför väntar jag mig MYCKET mens den här månaden... :/
  • Acire94
    Ise skrev 2014-06-28 20:34:56 följande:
    Så hade jag förra månaden! Brukar ha typ 5 dagar jag med och blöda massor. Nu var det typ bruna flytningar i 2 dagar... Trodde det berodde på att jag var gravid (vilket är vanligt då!) men så var det inte. Därför väntar jag mig MYCKET mens den här månaden... :/
    Ah okej! Tänkte jag ska testa imorgon men tror inte på något liksom :) Bättre att inte hoppas på något ;)
  • Ise
    Acire94 skrev 2014-06-28 20:59:41 följande:
    Ah okej! Tänkte jag ska testa imorgon men tror inte på något liksom :) Bättre att inte hoppas på något ;)
    Håller tummarna för dig! :D
  • Milie
    Stephi skrev 2014-06-28 22:34:29 följande:

BIM imorgon. Spännande...

Lycka till med icke-mensen! Jag har BIM på måndag. När har du tänkt testa? Jag är lite i valet och kvalet.
  • cs03

Hakar på här :) tog ur P-staven i maj fick Mens i juni sen köpte jag ägglossningstest så jag skulle ha koll på ÄL. Tajmade in mys före och efter ÄL i juni. Har bim imorgon. Håller tummarna på bebis nu! köpt hem clearblue digital med veckoindikator. Sååå förväntansfull är jag! Aldrig varit gravid tidigare....

• Ise
    cs03 skrev 2014-06-29 07:59:08 följande:

Hakar på här :) tog ur P-staven i maj fick Mens i juni sen köpte jag ägglossningstest så jag skulle ha koll på ÄL. Tajmade in mys före och efter ÄL i juni. Har bim imorgon. Håller tummarna på bebis nu! smile1.gif köpt hem clearblue digital med veckoindikator. Sååå förväntansfull är jag! Aldrig varit gravid tidigare....

Jag har lika som dig. Tog dock ut kopparspiral. Det gjorde jag 6/5. Fick mens i maj och skulle nu ha haft den igen i juli.... Återstår att se om den kommer eller inte!

Håller tummarna för alla här nu! .D
  • lisohl
    kiwifågel skrev 2014-06-28 14:11:50 följande:

Stort grattis till er som plussat! Solig

Hur mår ni i kroppen nu när ni VET? Vilka symptom har ni?

Jag testade i morse igen (tredje gången gillt tänkte jag) men det är lika blankt som förut. Bim-1 idag. Jag som var så säker där ett tag... Jag har nog inte lyckats ge upp ännu, utan tror fortfarande att jag ska få ett plus snart. Man blir ju lite tokig av allt det här! :) Vid mina andra graviditeter (som lett till mf och ma) har jag inte plussat förrän ett par dagar efter Bim, så hoppet lever trots att jag inte har några symptom kvar.

Tack! :)

Jag har haft molvärk sen äl+4 och ömma bröst sedan äl+7. Känner mig lite smått illamående ibland, särskilt vid starka lukter som t.ex cigarettrök.

Jag håller tummarna att du också får ditt efterlängtade plus snart!

• Stephi
    Milie skrev 2014-06-29 05:01:03 följande:

Lycka till med icke-mensen! Jag har BIM på måndag. När har du tänkt testa? Jag är lite i valet och kvalet.

Blir det inge mens idag så testar jag imorgon bitti. Hoppas hoppas att den inte kommer. Drömde faktiskt inatt att jag fick en dotter :)
  • Ise
    Acire94 skrev 2014-06-28 20:59:41 följande:
    Har du testat?
Svar på tråden BIM Juni 2014