BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Tack :D helmärklig känsla, inte smält det än!
GRATTIS!!!! :D
Tack! Hade en känsla men litade inte riktigt på den, men idag var tempen högre igen så då testade jag :)
Grattis :)
Hjälp!
Igår testade jag så negativt man bara kan testa. Nu på morgonen tycker jag att man kan aaaaaaanaaa att det ev kanske möjligtvis skulle kunna vara en antydan till något :P ja ni fattar grejen.
Kan ni se det jag ser lr har jag blivit koko av allt testande? ;)
Jag har lagt på ett filter på den här bilden
Originalbilden...
Jag är på dag 74 idag i menscykeln och ingen mens har visat sig. På torsdag ska jag in på gyn. Fick mensen direkt efter minipiller stoppet i januari och fick då en menscykel på 40 dagar sen kom nästa och var på 41 dagar. Vet att jag har haft ägglossning dom gångerna. Men nu är jag på dag 74?! Har ingen aning vad det kan bero på. Molvärk fram och tillbaka, känner mig extremt trött och hungrig. Bröstförändringar såsom mörkare kring vårtan. Någon som har varit med om liknande? Negativa graviditetstest!?!
Jag testade negativt igår på BIM + 6, men har googlat och tydligen är det inte ovanligt att man direkt efter en graviditet har oregelbunden cykel. Sjukt jobbigt eftersom jag tror att jag skulle behöva bli gravid igen. Mår skitdålligt av tanken på att på fredag är vårt BF.
Jag är ju på BIM + 9 nu. Testat negativt BIM +2 och +5. Tempade mig just och jag brukar ligga på 36,8 normalt sett. Nu låg jag på 37,6! Normalt sett brukar jag känna mig ganska sjuk vid dom graderna då jag är rätt lågtempad annars.. Hoppet kanske inte är ute i alla fall?