• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • MiaIa90

Ingen bebis denna fången mensen kom och nästa äl nu i juli missat vi för är på var sitt håll så hoppas på augusti att de kan ta sig då.
    :(.

• Ise

Idag testade jag med ett digitalt, "inte gravid"

Förstår verkligen inte det här. Snart är min mens en vecka sen! :( fan vad drygt!

• MonDieu
    Ise skrev 2014-07-02 07:34:58 följande:

Idag testade jag med ett digitalt, "inte gravid"

Förstår verkligen inte det här. Snart är min mens en vecka sen! :( fan vad drygt!

Jag testade också imorse, inget streck. BIM+10. Alltså vadfan äre frågan om? blir så himla trött på kroppen.
    Mon Dieu!
  • Ise
    MonDieu skrev 2014-07-02 07:37:46 följande:
    Jag testade också imorse, inget streck. BIM+10. Alltså vadfan äre frågan om? blir så himla trött på kroppen.
    Mon Dieu!
    Man blir ju galen! Varför händer det inget :(

Har din mens varit så här sen förut?
  • Milie
    eagle87 skrev 2014-07-02 01:51:37 följande:
    Åh hoppas. Jag har bim 9 juli. Känner inga som helst symptom denna gång men hoppas verkligen...,.,
    Ja, verkligen. Mensen verkar inte ge sig men samtidigt är det löjligt lite för att vara just ibörjan. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Jag tror jag avvaktar tills det avtar oavsett om det är i dag eller som normalt om några dagar.

Lycka till! Jag håller tummarna!
  • MonDieu
    Ise skrev 2014-07-02 07:47:28 följande:
    Man blir ju galen! Varför händer det inget :(

Har din mens varit så här sen förut?
    jag har lång cykel men aldrig så här lång! Väntar på att hälsocentralen ska ringa upp...
    Mon Dieu!
  • combat90
    eagle87 skrev 2014-07-01 17:24:46 följande:

Ni som plussat var era flytningar annorlunda ån vad ni brukar ha innan mens?

Jag fick ökade lotionflytningar på bim-2 ungefär. Plussade sen för att mensen inte kom men det kändes så hela tiden.. :)
  • Ise
    Rossarna skrev 2014-07-01 14:30:39 följande:

Är rädd att jag inte ser något.. Hoppa in i Juli tråden med oss andra så tar vi det på nästa försök! Sen kan du ju alltid testa om två dagar igen om du vill för att vara helt säker :)
    Ja nu kom mensen :( faaaan!

Vad heter juli tråden?
Svar på tråden BIM Juni 2014