• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Milie

Mensen verkar vara på gång här nu. Det är ju bra att jag fått en extradag lutealfas. Aja. Nu är det väl bara att härda igenom den här skitdagen och ta nya tag sen.

• JJF
    Murrmys skrev 2014-07-01 16:13:10 följande:

Nån får gärna flytta mig på listan :)

grattis murrmys :)
  • lisohl

Av de bim-listor jag varit med i hittills tror jag aldrig att det varit så här många som plussat. 25 st, helt fantastiskt! Grattis till alla som plussat och lycka till nästa månad till er andra!

• JJF
    eagle87 skrev 2014-07-01 17:24:46 följande:

Ni som plussat var era flytningar annorlunda ån vad ni brukar ha innan mens?

mina flytningar var annorlunda än vanligt innan mens, som icke gravid blev jag helt blöt i trosorna av vattniga flytningar innan mens så det var vanligtvis ett tecken på att mensen komer att börja men som gravid var jag torr. Långt inne fanns nog lite helvit klimppig (ursäkta) flytning men den kom inte ut :)
  • lisohl
    JJF skrev 2014-07-01 17:43:55 följande:
    mina flytningar var annorlunda än vanligt innan mens, som icke gravid blev jag helt blöt i trosorna av vattniga flytningar innan mens så det var vanligtvis ett tecken på att mensen komer att börja men som gravid var jag torr. Långt inne fanns nog lite helvit klimppig (ursäkta) flytning men den kom inte ut :)

Ja det var samma för mig.
  • Murrmys

Det var ju jag som fick sån jävulsk klåda i underlivet, säkert flera orsaker men en är hormonförändring så det kan nog varit en bidragande faktor, så jag se använt lactalbalans balans en vecka nu och det blir ju kladd och klet av det så vet faktiskt inte hur mina flytningar varit. Konstant lätt mensvärk nu från i lördags, njuter av det då vet man att det växer :)

• Milie

Min mensvärk brukar oftast vara icke-existerande eller så brukar det vara molvärk som gäller. Nu känns det jättekonstigt. Det ilar något fruktansvärt. Som blixtar åt alla håll och jag måste vara jätteförsiktig när jag sätter mig ner för att det inte ska göra ont. Den udda känslan samt att det verkar som att mensen redan avtagit (efter bara 9-10 timmar) gör att det tänds ett liiiitet, litet hopp.

Jag hänger inte upp mig så fasligt på det här, men om mensen avtar helt till imorgon så testar jag ändå.

• eagle87
    Milie skrev 2014-07-01 23:15:24 följande:

Min mensvärk brukar oftast vara icke-existerande eller så brukar det vara molvärk som gäller. Nu känns det jättekonstigt. Det ilar något fruktansvärt. Som blixtar åt alla håll och jag måste vara jätteförsiktig när jag sätter mig ner för att det inte ska göra ont. Den udda känslan samt att det verkar som att mensen redan avtagit (efter bara 9-10 timmar) gör att det tänds ett liiiitet, litet hopp.

Jag hänger inte upp mig så fasligt på det här, men om mensen avtar helt till imorgon så testar jag ändå.

Åh hoppas. Jag har bim 9 juli. Känner inga som helst symptom denna gång men hoppas verkligen...,.,
Svar på tråden BIM Juni 2014