Hur ofta duschar ni?
Hur ofta duschar ni?Räcker det förresten att duscha med enbart vatten?
Hur ofta duschar ni?Räcker det förresten att duscha med enbart vatten?
Får jag fråga, ni som inte använder annat än vatten, menar ni att ni inte tvättar yttre blygdläppar och ljumskar, stjärt osv med tvål/duschkräm heller? Eller menar ni att ni försöker att inte tvätta slemhinnorna med något medel? För det kan jag förstå isf men iaf jag behöver nån form av duschkräm på de andra platserna åtminstone.
Använder öht inte tvål annat än på händerna eller om jag är extremt smutsig i ex ansiktet. Schampolödder anvöbds till rakning av armhålor och ben. Jag duschar väldigt sällan då jag är badfantast och jag upplever mig som väldigt ren och fräsch när jag kommer ur badet. Det absolut sämsta är ju duschar som sitter fast högt upp, de blir man öht inte ren av.
Och förresten? Hur kan ni bli svettiga i ljumskarna? Stjärtspringan kan jag föratå men ljumskarna?
Ok, då är vi alla olika :)
Jag är ingen lättviktare direkt utan har mulliga lår och mage på så vis att det bildar hudveck så jag upplever att om jag svettas mycket att jag luktar illa ur de regionerna. I o f så har jag inte provat att inte använda någon duschkräm där så det kanske funkar lika bra med bara vatten, får prova!
på sommaren minst 1 gggr om dagen, annars 5-6 gånger om dagen