• Anonym (duscha)

Hur ofta duschar ni?

Hur ofta duschar ni?Räcker det förresten att duscha med enbart vatten?

• Svar på tråden Hur ofta duschar ni?
  • Anonym (...)

Tvättar underlivet och armhålorna varje dag med eucerin duscholja, parfymfri. Duschkräm i ljumskarna och på "mattan". Håret tvättar jag varannan dag ungefär.

• ulfsas

Duschar på morgonen innan jag hör till jobbet samt innan läggdags.
    Vid träning också förstås men då blir det nog inte på kvällen också. Vatten är gött.

• Anonym (tvål)

Duschar varannan dag. Med tvål o schampo. Även underlivet tvättad med mild barntvål har alltid gjort. Riktigt äckligt att inte tvätta med tvål. Det kan ju inte bli rent. Tänk vid mens.... bBara vatten? Kräks vid tanken. Det måste ju lukta vidrigt därnere.

• Fjärilslarv
    Anonym (tvål) skrev 2014-05-03 13:33:39 följande:
    Duschar varannan dag. Med tvål o schampo. Även underlivet tvättad med mild barntvål har alltid gjort. Riktigt äckligt att inte tvätta med tvål. Det kan ju inte bli rent. Tänk vid mens.... bBara vatten? Kräks vid tanken. Det måste ju lukta vidrigt därnere.
    då får du nog läsa på lite om anatomi tror jag =).
  • nozpa

Duschar varje dag. Tvättar nästan alltid håret när jag duschar. Undantagsfall om jag tvättat håret på kvällen och duschar på morgonen efter.
    Visst, det har såklart hänt att man inte duschat en dag, och det kommer hända igen.

• La Lola
    Du tvättar alltså slidan o allt innanför de yttre blygdläpparna med tvål? Eller vad menar du med underlivet egentligen?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Fjärilslarv
    hur får du in tvålen i slidan???
  • Anonym (tvål)
    La Lola skrev 2014-05-03 13:37:23 följande:
    Du tvättar alltså slidan o allt innanför de yttre blygdläpparna med tvål? Eller vad menar du med underlivet egentligen?

Nej jag tvättar inte inuti slidan.
  • Anonym (tvål)
    La Lola skrev 2014-05-03 13:37:23 följande:

• Fjärilslarv
    Anonym (tvål) skrev 2014-05-03 13:40:45 följande:

ok men då tvättar du ju inte hela underlivet alltså, utan bara utanpå...tänk vad smutstig du är i slidan då ju blääää.
    HAHA shit, läs på anatomi.
Svar på tråden Hur ofta duschar ni?