• Anonym (duscha)

Hur ofta duschar ni?

Hur ofta duschar ni?Räcker det förresten att duscha med enbart vatten?

• Svar på tråden Hur ofta duschar ni?
  • Anonym (tvål)
    Blancheflour skrev 2014-05-03 14:47:15 följande:
    Ja, hur kan man inte vilja sköta sin hygien och vara renlig..

Lukten kan knappast försvinna när man har mens om man bara tvättar med vatten.
  • Blancheflour

TS, sköt din hygien och duscha i alla fall 1 gång om dagen. Dålig hygien är bland det värsta människor kan utsätta sin omgivning för!

• Fjärilslarv
    Blancheflour skrev 2014-05-03 14:44:12 följande:
    Har hört skräckhistorier från killkompisar om illaluktande och otvättade underliv hos tjejer som inte kan sköta sin hygien, tjejer som de lämnade under akten för att stanken blev för påtaglig eller dumpade morgonen efter. Det är verkligen vidrigt!
    Och min BM säger att man endast ska tvätta med vatten.
  • Blancheflour
    Anonym (tvål) skrev 2014-05-03 14:50:53 följande:
    Lukten kan knappast försvinna när man har mens om man bara tvättar med vatten.

Nej precis! Urk!!
  • Anonym (d)
    Blancheflour skrev 2014-05-03 14:49:07 följande:

Så du har aldrig tvättat ditt underliv? F-n vad äcklig du är i så fall!
    Hahaha, jo jag tvättar med VATTEN och jag har aldrig luktat äckligt.
  • Blancheflour
    Fjärilslarv skrev 2014-05-03 14:51:58 följande:
    Och min BM säger att man endast ska tvätta med vatten.

Använd huvudet istället för att rådfråga andra huruvida du ska tvätta dig eller inte!
  • Blancheflour
    Anonym (d) skrev 2014-05-03 14:52:30 följande:
    Hahaha, jo jag tvättar med VATTEN och jag har aldrig luktat äckligt.

Det har du garanterat men ingen har förmodligen vågat säga någonting till dig. Människor som inte tvättar sig luktar riktigt illa efter ett tag, även du.
  • Fjärilslarv
    Blancheflour skrev 2014-05-03 14:53:40 följande:

Använd huvudet istället för att rådfråga andra huruvida du ska tvätta dig eller inte!
    Eh jag var där är jag skulle förnya mina minipiller och vi pratade då om det. Nåväl jag kommer fortsätta att tvätta med vatten.
  • Anonym (d)
    Blancheflour skrev 2014-05-03 14:55:28 följande:

Det har du garanterat men ingen har förmodligen vågat säga någonting till dig. Människor som inte tvättar sig luktar riktigt illa efter ett tag, även du.
    Fast nej. Tror du inte att jag vet det bättre än du? Min flickvän tvättar sig också bara med vatten. Och jag älskar hur hennes fitta luktar.
Svar på tråden Hur ofta duschar ni?