• jenniferferm

Någon med BF i Juli?:)

Är det någon med BF i Juli som vill följas sista veckorna som är kvar?:)

• Svar på tråden Någon med BF i Juli?:)
  • Mimmi O
    veronica03 skrev 2014-06-25 08:02:06 följande:

... Och hur gar det med MimmiO?

Det går inte alls. Allt var då lovande sist jag skrev... Men sedan har allt avstannat. Suck.

8dagar kvar till BF och längtar mer än någonsin.

Sonen kom 8 dagar tidigare än BF så idag känns det lite extra tungt eftersom jag kommer gå längre med den här fisen. Och eftersom jag vet att den här krabaten är en jätte och växer mycket för varje dag gör mig extremt nervös och bara vill ha ut fisen!
  • veronica03

Ojoj... Jag forstar jatte nra detdar med att ha detdar mentla datumet/veckan i huvudet -som jag ocksa har for att min forsta kom sa tidigt (men helt fullutvecklad). Lakaren sager ocksa att min bebis ar helt klar utvecklad och har bra storlek/position att komma ut redan... Tycker att den jaser sig storre for var sekund (vilket ar sorgligt for det ar stekhett har var jag bor, och har nastan bara energi till att ata glass!)

Jag markte plotsligt att jag faktiskt har mensvark.... Men det ar nu heller inte forsta gangen denna trimester. Och detdar med att storta ivag till sjukhuset genast for att undga att foda pa motorvagen kanns anda inte helt relevant. Men just darfor vagar jag inte riktigt rora mig i alltfor stora circlar... Darav soffa och glassug.

Lycka till med fisen

(Pa tal om fisar sa har jag plotsligt igen gasig mage. Ar det ett tecken?????)

• Mimmi O

Imorgon ska jag in till förlossningen för att sätta igång det hela! ????

• Frida Andersson
    Mimmi O skrev 2014-07-01 15:36:50 följande:

Åååååå lycka till!!
  • Mimmi O
    Frida Andersson skrev 2014-07-01 16:14:18 följande:

Åååååå lycka till!!

Skulle bli en glad gubbe i slutet.

Tack snälla. Jag är allt lite nervös!
  • Frida Andersson
    Mimmi O skrev 2014-07-01 16:47:17 följande:

Skulle bli en glad gubbe i slutet.

Tack snälla. Jag är allt lite nervös!

Kommer bli så härligt att få hålla er bebis! Försök slappna av ikväll och förhoppningsvis får ni lite sömn, vilket brukar bli mindre av när man längtar
  • Kevinsmamma09
    Mimmi O skrev 2014-07-01 15:36:50 följande:

Åh va härligt att höra Mimmi. Lite avis då jag också vill ha min bebis hos mig ;0) Stort lycka till!
  • veronica03

Lycka till Mimmi!!! Det gar nog bra!

Jag i v 38... Obekvam som bara den..... Mera tryck nerat och kan knappt ga, jatte utmattad hela tiden och vissa sammandragningar. Men inga definitiva tecken.

• Mimmi O
    Kevinsmamma09 skrev 2014-07-01 17:31:53 följande:
    Åh va härligt att höra Mimmi. Lite avis då jag också vill ha min bebis hos mig ;0) Stort lycka till!
    Tack snälla!
Svar på tråden Någon med BF i Juli?:)