BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Grattis alla :D jag plussade själv i helgen och gick idag in i vecka 6 (5+0) idag, beräknad till 3 februari. Någon fler förstföderskor från Stockholm? :)
Testade imorse och fick ett plus (testade mig för 2 dagar sen var ett ljust streck så var osäker) +4 idag! Väntar som sagt mitt andra barn kommer bara skilja 1 år och 3 månader har en pojke :) Har bf den 8 februari, det sjuka är att jag hade ägglossning 17 maj/bf 8 feb på exakt samma datum som sonen fast då 17 mars och bf 8 december 😀 Han kom.5 dagar senare på lucia. Grattis till alla ny gravida :)
Är också livrädd för missfall, har 6 stycken i rad innan denna bebis i magen, men just nu mår jag så illa satt jag håller på att spy, å brösten gör ont men kan ej sluta tänka på det för jag har mycket mensvärk också.. Men ska få gå på tidigt vul så får hoppas detta går vägen..
Testade imorse och fick ett plus (testade mig för 2 dagar sen var ett ljust streck så var osäker) +4 idag! Väntar som sagt mitt andra barn kommer bara skilja 1 år och 3 månader har en pojke :) Har bf den 8 februari, det sjuka är att jag hade ägglossning 17 maj/bf 8 feb på exakt samma datum som sonen fast då 17 mars och bf 8 december ???? Han kom.5 dagar senare på lucia. Grattis till alla ny gravida :)