BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Jag har också tänkt endel på missfall och längtar massor till efter vecka 12. Skönt att slippa "smussla" också ju!
Hej jag vill gärna hoppa in här. Jag fick idag på dag 26 ett svagt streck med icke-morgonurin så jag ska dubbeltesta imorgon med ett RFSL-test (nu hade jag "billiga tester"). Jag är ändå ganska säker på att det är något. Sträcket var synligt utan att jag behövde vinkla eller liknande och det var ljust rosa. Till och med maken såg det så...
Det är mitt tredje barn och gubbens andra. Sedan innan har vi/jag (gubben har varit med sen första barnet var tre år så han ser honom som sin "son" även om sonen har en närvarande pappa) 2 pojkar. Jag ska inte sticka under stolen med att jag längtar efter en dotter, men jag blir lika lycklig om det är en pojke såklart!
Vi har försökt i ett antal månader, jag har inte hållit räkningen för då skulle jag bli så deppig faktiskt. Det beräknade datumet verkar vara den 12 februari, men jag vet ju hur bra mina ungar är på att hålla tiden så man vet ju aldrig :P Andra barnet skulle kommit den 18:e februari men kom den 4.e mars såatteh...
Den äldsta pojken kommer vara 5½ och den lilla pojken nästan 2 så det ska nog bli bra. Det är viktigt för mig och gubben att minsta får ett lillasyskon då han är ensambarn varannan vecka när stora pojken är hos sin pappa. Det märks att han inte gillar att vara ensam.
Ja det var en liten novell om mig helt enkelt :P
Jag är också rädd för missfall!
hit och grattis! Vi har lite samma situation. Min mans och min gemensamma dotter är också ensambarn varannan vecka och vi vill gärna ha ett heltidssyskon.Pojkvännen kom nyss hem från jobbet och han hade varit på McDonalds så han hade köpt med sig en dubbel cheeseburgare till mig för jag älskar dom, inte bara det e gott då och då utan jag skulle kunna leva på dom. Lätt favorit maten. Men nu hade jag så svårt för att äta den. Ville kräkas men tvingade ner den för pojkvännen va ju så snäll och köpte med en hem till mig haha. Nån mer än jag som märkt av att nån mat ni gillar helt plötsligt smakar så där gott?
Armadillo - ska ringa till läkare för att se om möjligheten till regelbundna tester finns. Min erfarenhet har varit att man är ganska restriktiv med tester/möten i ett tidigt skede. Men det är klart, jag vill ju veta om det är ngt jag behöver lägga till i kosten om jag har för låga nivåer av ngt som påverkar graviditeten. Har du, eller någon annan, tips på bra mottagningar i Stockholm?