BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden

Tack :) blir första barnet så väldigt spännande :)
SonjaN ok spännande :) jag har bf 1/2 mitt tredje blir det lika spännande o ofattbart som gångerna innan med:) mina andra Killar är födda juni och aug så det blir skönt slippa gå höggravid mitt I sommaren jJf grattis till dig med. O alla andra med Som plussat:) det är svårt att ta in:) Jag har bokad tid för inskrivning den 10/7. I Göteborg på barnmorskegruppen o bokade Då med ett ultraljud är då i vecka 12 :) ja hoppas på en tjej nu men blir illa glad för en pojk med men kan inte låta bli att Tänka att det kanske är en tjej då ja mår helt annorlunda nu men ska ni ta reda på vad det blir? lite nyfiken var ni bor alla? Ja bor 4,5 mil från Göteborg.
Varför är det inte bra att jogga?
Jag sprang ett lopp igår på 5 km, kände inte av något speciellt, jag är dock väldigt tidigt in i min graviditet, v6. Sen förstår jag att man inte orkar då man lätt blir trött och det blir tungt.
Kommer bli mycket ryggövningar för mig då jag haft diskbråck i ca 9 år och opererades för 1,5år sedan så är jätte rädd att ryggen ska ge upp väldigt tidigt. Så måste också leta upp bra träning. Vi kanske kan hjälpa varandra i det :)
Är ganska ny här på Familjeliv men hittade denna tråden och den passar ju mig bra. Vi plussade för en vecka sedan, alltså 29/5. Är idag i vecka 6 (5+3). Har BF 1/2. Det är vårat första barn och vi är spända inför allt nytt som kommer. Vi har försökt i ett år så vi är väldigt glada över att äntligen ha lyckats! Jag lider även av Endometrios så vi hade mer eller mindre gett upp när + kom :) Ska sätta mig och läsa igenom tråden men det skulle vara kul att vara några stycken som följs åt och kunna ställa alla dumma frågor till.