BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
SonjaN ok spännande :) jag har bf 1/2 mitt tredje blir det lika spännande o ofattbart som gångerna innan med:) mina andra Killar är födda juni och aug så det blir skönt slippa gå höggravid mitt I sommaren jJf grattis till dig med. O alla andra med Som plussat:) det är svårt att ta in:) Jag har bokad tid för inskrivning den 10/7. I Göteborg på barnmorskegruppen o bokade Då med ett ultraljud är då i vecka 12 :) ja hoppas på en tjej nu men blir illa glad för en pojk med men kan inte låta bli att Tänka att det kanske är en tjej då ja mår helt annorlunda nu men ska ni ta reda på vad det blir? lite nyfiken var ni bor alla? Ja bor 4,5 mil från Göteborg.
Jag tänker kolla könet så fort det går :D jag bor i Lunds kommun :)
Spännande:) har du någon känning så i kroppen va du tror det är? När ja vänta mina killar var ja sten säker att det kommer bli killar nu har ja lite Blandade känslor men hoppas ju så klart på en tjej nu :) min pojkvän bor åt ditt håll i Skåne men i Skurup lite längre ner :)
Jag tog ett nytt test i morse, strecket var lika svagt som igår (vilket inte är så konstigt :P ) men nu har jag alltså fått två svaga streck med två olika sorters test (ena rfsu och det andra billiga tester) så då törs jag lita på det. Blir väl ett nytt test i början av nästa vecka för att dubbelkolla ;) enligt mobilappen är jag v. 3+6 så det är ju inte konstigt om det är svaga streck. aldrig haft det innan, men vid mina tidigare graviditeter har jag testat först en vecka efter bim så det förklarar ju en hel del också ;)
Men vad mycket det är att tänka på helt plötsligt. Jag är ju van att kunna dricka hur mkt kaffe jag vill, någon energidryck då och då osv, men det får jag ju begränsa nu :P Jag känner dock av en trötthet, och när jag inte åt ordentligt idag kände jag lite illamående, men det kan ju vara vad som helst egentligen :P
Samtidigt finns den där gnagande känslan om MF. Jag har aldrig haft ett och när man läser om hur många som får det osv känns det som att det är dags. jag vet inte hur jag ska förklara, men om 30-50% av alla graviditeter slutar i missfall och jag har fått 0% hittills så har jag inte oddsen på min sida... Men ja, det är väl den vanliga oron helt enkelt. Det släpper väl.
Egentligen vill jag bara skrika ut det till hela världen för jag är så lycklig, samtidigt vill jag leva i vår bubbla ett tag då jag vet att vårt val att skaffa fler barn kan ifrågasättas av andra.