Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Bor också i Uppsala, gick på Årsta förra gången men väljer nog Hjärtat denna gång. När bör man ringa? Är i v 6+4
Uuhh Idag är en sån dag som jag önskar jag hade kunnat dra täcket över skallen igen.. Illamåendet är verkligen som värst, å värmen gör det inte bättre.. Sen var min kollega sjuk idag så fick med mig en mindre snart person idag på jobb vilket resulterar i att humöret inte vart på topp heller.. Jag jobbar för två för att kollegan fattar noll... Jobbar med hemstädning så är ju tungt ändå liksom..
Tack för jag får skriva av mig hahah
Hoppas ni andra här har en helt underbar dag ????????
Ja skrev massa hjärtan efter min fråga men vart bara massa frågetecken haha konstigt...
Ja skrev massa hjärtan efter min fråga men vart bara massa frågetecken haha konstigt...
Vi är 25 båda två. Vi gör också KUB för att få se lilla skrutten.
Varför inte bara göra ett vanligt VUL hos gynekologen isf, nupp/kub kostar väl bara onödiga pengar?
Jag tror jag ska boka en tid hos min gyn nu och kolla så hjärtat slår
Vet inte hur du klarar av att jobba i denna värme och med hemskt illamående! Herregud, jag fruktar den dagen när semestern är över!!
Har ni andra berättat att ni är gravida för familj och vänner? Jag vill gärna vänta till efter v. 12, men ska bila ner till Danmark med hela familjen i helgen och vara där i en vecka. Tvivlar på att jag kommer lyckas hålla det hemligt när jag lider av både illamående/kräkning och trötthet.