Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Vad märkligt, jag bara ringer till "min" bm-mottagning och säger vad jag behöver så vidarebefordrar dom det till min bm som sedan fixar recept alt remiss. Inte varit något bekymmer alls, vare sig med lergiganet, primperanet eller foglossningsbälte.
Nu blev jag nästan chockad :)
Hade kontakt med gyn igen pga mina symptom på UVI'n jag har. Och jag ska få komma på koll till gyn nästa vecka på tisdag. Längtar och är samtidigt dönervös...
Hade kontakt med gyn igen pga mina symptom på UVI'n jag har. Och jag ska få komma på koll till gyn nästa vecka på tisdag. Längtar och är samtidigt dönervös...
Hur tidigt kan man höra med en doppler?
Ja det är tur att dom låter mig komma. Fick brev från läkaren idag med namnet på exakt vilken bakterie jag har och när jag googlade på den så visar det sig att det är GBS jag har.
Typ inte alls det bästa att få när man är gravid. Antingen får man missfall eller att fostret för i magen. Alternativt att bebisen kan smittas vid förlossning och få blodförgiftning, hjärnhinneinflammation eller lunginflammation. Eller så går allt alla tiders utan komplikationer.
Svårt att inte oroa sig :(