Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Jag klarar inte av att vänta, kör 45 mil till Stockholm och gör KUB, passar på att hälsa på sambons föräldrar samtidigt. Så synd att man inte kan få valet att göra det i sitt eget landsting om man önskar när det går i andra :/
Jag klarar inte av att vänta, kör 45 mil till Stockholm och gör KUB, passar på att hälsa på sambons föräldrar samtidigt. Så synd att man inte kan få valet att göra det i sitt eget landsting om man önskar när det går i andra :/
Det är väldigt tråkigt att många av er inte får göra KUB-test. Jag tycker att det ska vara ett val att få göra, oavsett var man bor. Att vänta tills v. 18 är riktigt långt, man vet ju inte då ens om barnet lever.
Jag gjorde KUB i v. 14 (13+2) och är väldigt glad för det. Men jag hoppas verkligen att allt går i vägen för alla er andra som måste vänta! Men tro mig, det är värt all väntan :)
Villhaenbebbe & snö81 vilka landsting tillhör ni? :/ blir nojjig att de ska va så här med. Har inte fått tag i nån barnmorska än, verkar va rätt vanligt att man inte får göra kub :/
Det är väldigt tråkigt att många av er inte får göra KUB-test. Jag tycker att det ska vara ett val att få göra, oavsett var man bor. Att vänta tills v. 18 är riktigt långt, man vet ju inte då ens om barnet lever.
Jag gjorde KUB i v. 14 (13+2) och är väldigt glad för det. Men jag hoppas verkligen att allt går i vägen för alla er andra som måste vänta! Men tro mig, det är värt all väntan :)
Jag har inte gjort kub tidigare men eftersom att jag är över 35 den här gå gen och väntar mitt femte barn så känns det viktigt den nu. Dom två första gångerna väntade jag till rul, förra gången fick jag flera koller pga två missfall på raken innan och pga att det då var tvillinggraviditet.